Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
7.11.2021
Chcemy pokazać prawdę o polskim rolnictwie

Badania pokazały nam, co rolnicy myślą, co czują. Poznałyśmy ich bolączki, to co kochają, co lubią, czego wymagają. Zrozumieliśmy, że dla nich praca to życie. I musimy – a nawet więcej – chcemy im to życie i pracę ułatwić.

O marketingu rolniczym rozmawiamy z Moniką Leksowską z Kramp/Grene oraz Iwoną Szwajkajzer i Małgorzatą Mickiewicz z agencji KHS
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze
Mateusz Lubczański
„Coca-Cola zbliża nas do siebie” – tak brzmi polskie hasło pierwszej kampanii Coca-Coli w ramach nowej, globalnej platformy kreatywnej Real Magic. Wybór momentu na jej uruchomienie nie mógł być lepszy, ale prowadzenie takiego przedsięwzięcia zbyt łatwe nie jest.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Kompetencje analityczne: czym są i dlaczego twój biznes ich potrzebuje?
Kamila Kotowska
Zbieranie i analizowanie informacji, rozwiązywanie problemów, dostrzeganie wzorców i trendów, podejmowanie decyzji na podstawie zebranych informacji, umiejętna praca z danymi. To wszystko składa się na – tak pożądane przez rynek i pracodawców – kompetencje analityczne. Czym one są i w jaki sposób pomagają kształtować biznes?
Espresso
Piosenka Adele w świątecznej reklamie Amazona. Spot podkreśla rolę drobnych gestów w trudnych czasach
Gdzie woleliby pracować polscy pracownicy? Mężczyźni w biurze, kobiety na home office – wyniki badania
Remington z kampanią Zdrowa Głowa x #BądźSobąPoSwojemu
Reklama online prawie 30% w górę w drugim kwartale 2021. IAB Polska/PwC AdEx
„Odpowiedzialny e-commerce 2021” – nowy raport e-Izby
Ekologiczne murale marki Super Prezenty
Tauron Sprzedaż rozstrzygnął przetarg na obsługę online
Barbara Kurdej-Szatan zamieściła wulgarny wpis o Straży Granicznej. Play odcina się od poglądów celebrytki
Pozycjonowanie Long Tail – bądź widoczny w wynikach wyszukiwania!
Nominacje do konkursu Kreatura ogłoszone. Kto powalczy o statuetkę?
Wyborcza.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową serwisów lokalnych
Holding reklamowy WPP wygrał globalny przetarg Coca-Coli. Odegra kluczową rolę w nowym modelu agencyjnym firmy
Wyniki badania Mediapanel za październik 2021
Ponad 627 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w sezonie 2020/2021. Raport „Piłkarska liga finansowa” Deloitte
Pierwsza w historii Aldi kampania telewizyjna
Panasonic wybrał agencję do obsługi performance
Personalia
10.11.2021
Michał Włodarczyk dyrektorem operacyjnym Krajowego Instytutu Mediów
8.11.2021
Mateusz Piziorski awansował w agencji technologicznej Euvic 360e-com
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
7.02.2024 - 8.02.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.11.2021 - 17.11.2021
Szczęśliwa 7 – Gaming na giełdzie VII
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail