Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE REAL-TIME MARKETING STORYTELLING
„Squid Game”, czyli powtórka z marketingu
Jacek Szlak
Południowokoreański serial stał się światowym fenomenem. Prowokuje dyskusje, wpływa na popkulturę i trendy w modzie. Pod jego wpływem znalazł się również świat marketingu. W pierwszych tygodniach rosnącej popularności „Squid Game” doświadczyliśmy zalewu real-time marketingu. Czego – oprócz wykorzystania chwilowej mody na serialowe motywy – może nas nauczyć sam serial?
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE CSR ESG ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporu
Jakub Müller
W świecie marketingu dyskusje na temat narzędzi czy koncepcji zwykle dotyczą szczegółów. Jak często używać, w jakich kategoriach produktowych, jak duży powinien być budżet. W przypadku brand purpose jest inaczej. Pokazuje to rozbieżność poglądów Byrona Sharpa, dyrektora Ehrenberg-Bass Institute i Petera Fielda, specjalisty badającego efektywność marketingu.
Espresso
Facebook zmienia nazwę na Meta
Terranova Polska rusza z pierwszą kampanią telewizyjną
UOKiK przyjrzy się aplikacjom do zamawiania jedzenia firm Glovo oraz Uber Eats
58 nagród w konkursie Effie Awards Poland 2021
Łaciate wybrało GPD Agency do obsługi komunikacyjnej
Dyrektorzy ds. marketingu w 2022 r. staną się liderami biznesu – prognozuje Forrester
IAB Polska przygotował przewodnik po influencer marketingu
Szwedzka marka odzieży sportowej daje zniżkę Amerykanom, bo nie mają powszechnej opieki zdrowotnej
Warszawska Syrenka wzięła wolne i poszła zbadać piersi w kampanii „Dzień na U”
PKO Bank Polski ogłosił przetarg na agencję PR
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
28.10.2021
Michał Jasiński managing directorem UM
Wydarzenia
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.