Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE REAL-TIME MARKETING STORYTELLING
„Squid Game”, czyli powtórka z marketingu
Jacek Szlak
Południowokoreański serial stał się światowym fenomenem. Prowokuje dyskusje, wpływa na popkulturę i trendy w modzie. Pod jego wpływem znalazł się również świat marketingu. W pierwszych tygodniach rosnącej popularności „Squid Game” doświadczyliśmy zalewu real-time marketingu. Czego – oprócz wykorzystania chwilowej mody na serialowe motywy – może nas nauczyć sam serial?
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE CSR ESG ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporu
Jakub Müller
W świecie marketingu dyskusje na temat narzędzi czy koncepcji zwykle dotyczą szczegółów. Jak często używać, w jakich kategoriach produktowych, jak duży powinien być budżet. W przypadku brand purpose jest inaczej. Pokazuje to rozbieżność poglądów Byrona Sharpa, dyrektora Ehrenberg-Bass Institute i Petera Fielda, specjalisty badającego efektywność marketingu.
Espresso
Facebook zmienia nazwę na Meta
Terranova Polska rusza z pierwszą kampanią telewizyjną
UOKiK przyjrzy się aplikacjom do zamawiania jedzenia firm Glovo oraz Uber Eats
58 nagród w konkursie Effie Awards Poland 2021
Łaciate wybrało GPD Agency do obsługi komunikacyjnej
Dyrektorzy ds. marketingu w 2022 r. staną się liderami biznesu – prognozuje Forrester
IAB Polska przygotował przewodnik po influencer marketingu
Szwedzka marka odzieży sportowej daje zniżkę Amerykanom, bo nie mają powszechnej opieki zdrowotnej
Warszawska Syrenka wzięła wolne i poszła zbadać piersi w kampanii „Dzień na U”
PKO Bank Polski ogłosił przetarg na agencję PR
Personalia
28.10.2021
Michał Jasiński managing directorem UM
Wydarzenia
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail