Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-MAIL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING MOBILNY
Oferta od Mr. Smitha, czyli pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
Krzysztof Kołacz
Ile razy zdarzyło ci się otworzyć maila, który wydawał się propozycją nie do odrzucenia, a jego nadawca, nazwijmy go Mr. Smith, nie miał ci w gruncie rzeczy nic konkretnego do zaoferowania? Co więcej, jego wiadomość wręcz odstraszała, a nadawca lądował w spamie. Zupełnie zresztą słusznie.
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE CSR ESG ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporu
Jakub Müller
W świecie marketingu dyskusje na temat narzędzi czy koncepcji zwykle dotyczą szczegółów. Jak często używać, w jakich kategoriach produktowych, jak duży powinien być budżet. W przypadku brand purpose jest inaczej. Pokazuje to rozbieżność poglądów Byrona Sharpa, dyrektora Ehrenberg-Bass Institute i Petera Fielda, specjalisty badającego efektywność marketingu.
Espresso
Facebook i Google były w zmowie reklamowej?
Create Tomorrow – zrewolucjonizuj świat słonych przekąsek!
„Matka Polka” – czyli jakie są współczesne kobiety w Polsce. Raport MediaHub
Ikea z Glovo testuje dostawy swojej oferty gastronomicznej
58 nagród w konkursie Effie Awards Poland 2021
Fundacja „Twarze depresji” zrywa współpracę z Bożeną Dykiel po jej wypowiedziach o depresji i pandemii
Unilever, P&G i Nestlé przewidują, że konsumenci będą kupować ich produkty nawet po wyższych cenach
Pandemia przyczyniła się do zwiększonej popularności e-sportu. Ponad połowa badanych przez Deloitte Polaków chociaż raz oglądała takie rozgrywki
Personalia
25.10.2021
Madhav Sheth dyrektorem zarządzającym Realme International Business Group i oficjalnym liderem globalnej ekspansji marki
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
27.10.2021 - 28.10.2021
Impact’21
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
28.10.2021
IAB HowTo: Influencer vs marketing”
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail