Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE CSR ESG ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporu
Jakub Müller
W świecie marketingu dyskusje na temat narzędzi czy koncepcji zwykle dotyczą szczegółów. Jak często używać, w jakich kategoriach produktowych, jak duży powinien być budżet. W przypadku brand purpose jest inaczej. Pokazuje to rozbieżność poglądów Byrona Sharpa, dyrektora Ehrenberg-Bass Institute i Petera Fielda, specjalisty badającego efektywność marketingu.
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Mierzenie frustracji użytkowników, czyli experience metrics w praktyce
Kamila Kotowska
88% użytkowników twierdzi, że nie wróciłoby do e-sklepu czy produktu po złym doświadczeniu (user experience). To bardzo zła wiadomość dla naszej konwersji. Jak więc zabezpieczyć się przed irytowaniem odbiorców? Wyłapując i mierząc ich frustrację!
Espresso
PayPal zainteresowany zakupem Pinteresta. Myśli o stworzeniu superaplikacji na wzór chiński
Łączy Nas Wiele składa do PIP skargę na Papaya Films
Pierwszy analityczny challenge w Polsce
Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa polskiego tenisisty
Lech Free nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową
Komfort wybrał agencje do obsługi mediowej
Create Tomorrow – zrewolucjonizuj świat słonych przekąsek!
Heinz stworzył zestaw do makijażu na Halloween z limitowaną edycją ketchupu
RMF Classic rusza z kampanią urodzinową
Polski oddział SAR na czele komitetu partnerów Effie
Fisher-Price stworzył telefon na wzór popularnej zabawki i parodiuje narrację Apple’a
Marka kawy De Koffiejongens prosi mężczyzn, by płacili o 14% więcej za kawę
Personalia
25.10.2021
Madhav Sheth dyrektorem zarządzającym Realme International Business Group i oficjalnym liderem globalnej ekspansji marki
25.10.2021
Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska
Wydarzenia
27.10.2021 - 28.10.2021
Impact’21
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.10.2021
IAB HowTo: Influencer vs marketing”
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail