Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Neuromarketing, Łowicz i Backstreet Boys, czyli jak działa brand memory
Joanna Burdek
Jak zakorzeniać markę w umyśle odbiorcy? Czym jest brand memory? Jak wykorzystywać neuromarketing w brandingu? O tym wszystkim pisze w artykule Joanna Burdek (Brand Useful).
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Cele, KPI i wskaźniki – jak nie pogubić się w gąszczu metryk i wybrać najodpowiedniejsze dla sklepu internetowego?
Krzysztof Nowakowski
Łatwo zgubić się w mnogości wskaźników e-commerce. Samo narzędzie Google Analytics ma ponad 400 wskaźników i wymiarów, które można wykorzystać w raportowaniu i analizie danych. Narzędzia reklamy, jak Google Ads czy Facebook Ads dokładają po kilkadziesiąt kolejnych.
Espresso
Marka kawy De Koffiejongens prosi mężczyzn, by płacili o 14% więcej za kawę
Warszawska Syrenka wzięła wolne i poszła zbadać piersi w kampanii „Dzień na U”
Fisher-Price stworzył telefon na wzór popularnej zabawki i parodiuje narrację Apple’a
„Wysoki sądzie, zobacz mnie” – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę upomina się o przestrzeganie praw dzieci pokrzywdzonych przestępstwem
Mobbing w firmie Papaya Films? Anonimowe oskarżenia internautów
Bilet na autobus za dwadzieścia przysiadów
PayPal zainteresowany zakupem Pinteresta. Myśli o stworzeniu superaplikacji na wzór chiński
Epson nawiązał współpracę z Usainem Boltem. Promuje drukowanie bez kartridży
Wiedeńskie muzea otwierają konto na OnlyFans, by pokazywać akty
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
27.10.2021 - 28.10.2021
Impact’21
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
28.10.2021
IAB HowTo: Influencer vs marketing”
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.