Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE CSR ESG EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS
Jak tworzyć wartościowy CSR, czyli o tym, że nie chodzi o większe logo
Małgorzata Żmijska
Marka chcąca angażować się w CSR niekoniecznie musi od razu rozpoczynać własne długofalowe projekty. Może wchodzić w partnerstwa z firmami, które organizują projekty prospołeczne. Ale co wybrać z puli propozycji oferowanych przez organizatorów? Wydarzenia kulturalne, projekty ekologiczne, edukacyjne, charytatywne? Jak wyselekcjonować te ciekawe dla marki i współpracować, by tworzyć wartościowe działania, a nie tylko „kupić większe logo na plakacie”? Oto kilka porad z perspektywy organizatora – kolektywu Mamy Projekt, twórczyń EkoEksperymentarium.pl, wystaw edukacyjnych i Niemap.
BADANIA MARKETINGOWE STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Glokalizacja. Niespodziewane pożytki z globalizacji reklam
Krystyna Malinowska
Lokalnie znaczy w pobliżu, w znanym otoczeniu. Coraz chętniej żyjemy lokalnie i doceniamy slow food czy slow life. Jednocześnie czujemy się obywatelami świata, kiedy na dalekich wyspach możemy sięgnąć po ten sam produkt, który kupujemy w swoim osiedlowym sklepie. Z upodobaniem fotografujemy się w zaułkach włoskich miasteczek, które wydają nam się urocze, i zbieramy pod nimi lajki znajomych, dumni ze swoich europejskich wakacji.
Espresso
Wiedeńskie muzea otwierają konto na OnlyFans, by pokazywać akty
„Wysoki sądzie, zobacz mnie” – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę upomina się o przestrzeganie praw dzieci pokrzywdzonych przestępstwem
Mural Moliera2.com w Poznaniu
Facebook planuje rebranding i zmianę nazwy?
Mobbing w firmie Papaya Films? Anonimowe oskarżenia internautów
Studenci z Wrocławia opracowali kolekcje kapsułowe dla CCC
Postępowanie prezesa UOKiK w sprawie T-Mobile
McDonald’s i Mata – marka rozpoczyna współpracę z raperem
Personalia
20.10.2021
Łukasz Sztuczyński szefem e-commerce w GroupM
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
27.10.2021 - 28.10.2021
Impact’21
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.10.2021
49. edycja Programu szkoleniowego CIM
28.10.2021
IAB HowTo: Influencer vs marketing”
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail