Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Mierzenie frustracji użytkowników, czyli experience metrics w praktyce
Kamila Kotowska
88% użytkowników twierdzi, że nie wróciłoby do e-sklepu czy produktu po złym doświadczeniu (user experience). To bardzo zła wiadomość dla naszej konwersji. Jak więc zabezpieczyć się przed irytowaniem odbiorców? Wyłapując i mierząc ich frustrację!
FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wybrać pole bitwy o klienta?
Jacek Szlak
Chcemy, aby nasi klienci zwracali uwagę na naszą markę, odczuwali wobec niej jakieś emocje i przejawiali postawy – szczególnie lojalność. Chcemy z nimi nawiązywać relacje. Temu podporządkowana jest podróż konsumenta, do tego sprowadza się lejek sprzedażowy. Wprawdzie na pierwszy rzut oka wyglądają one jak sposoby mnożenia okazji do kontaktu, ale w tym kontakcie – jak wielokrotnie podkreślają marketerzy – chodzi o emocje, o tworzenie więzi. Tylko po co?
Espresso
„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” – ruszyła kampania wizerunkowa marki Wawel
Różnice we wskaźniku widoczności reklam online sięgają nawet 30 punktów procentowych – pokazuje raport Meetrics za trzeci kwartał 2021 r.
PKO Bank Polski ogłosił kolejny przetarg. Tym razem na dostawcę usług merchandisingowych
Polacy kochają promocje – pokazuje badanie Sodexo
Polacy częściej niż przed wakacjami boją się powrotu do biur i odwiedzin w restauracjach. Prawie jedna piąta w ogóle nie korzysta z komunikacji miejskiej – pokazuje badanie Deloitte
Facebook planuje rebranding i zmianę nazwy?
Przedstawiciele Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether nominowani do listy Eventex 2021
Mikrodozowanie psychodelików to przyszłość wellness – twierdzą futurolodzy
Personalia
20.10.2021
Łukasz Sztuczyński szefem e-commerce w GroupM
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
27.10.2021 - 28.10.2021
Impact’21
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.10.2021
49. edycja Programu szkoleniowego CIM
28.10.2021
IAB HowTo: Influencer vs marketing”
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail