Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE FELIETON MARKETING INTERNETOWY
Jak współpracować z agencją SEO?
Marcin Kamiński
Oczekiwania klientów względem agencji SEO mogą się znacząco różnić. Na kształt współpracy może wpływać wiele czynników – od danej strony internetowej po działania wykonywane przez specjalistów. Cel zawsze jednak jest ten sam: sprawić, aby witryna wyświetlała się w top 10. Na co należy zwrócić uwagę we współpracy z agencją SEO, aby osiągać najlepsze rezultaty i mieć wszystko pod kontrolą?
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Mierzenie frustracji użytkowników, czyli experience metrics w praktyce
Kamila Kotowska
88% użytkowników twierdzi, że nie wróciłoby do e-sklepu czy produktu po złym doświadczeniu (user experience). To bardzo zła wiadomość dla naszej konwersji. Jak więc zabezpieczyć się przed irytowaniem odbiorców? Wyłapując i mierząc ich frustrację!
Espresso
Lego rozpoczyna kampanię „Ready for Girls” na rzecz równości płci
Jak pandemia Covid-19 zmieniła sposób spędzania wolnego czasu? Raport z badań
Lubella promuje makarony w kampanii „Tak jak lubisz!”
Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu kryptograficznym billboardem
Amazon Prime dostępny w Polsce
Mieszkańcy Warszawy i Gdańska mogli się zobaczyć dzięki Windowsowi 11
Sieci sklepów specjalistycznych – ranking opinii o jakości YouGov BrandIndex
„Nie wyrzucaj elektrośmieci do śmietnika” – przypomina ekologiczny mural w centrum Warszawy
Olej Wielkopolski wybrał agencję Mint Media
Personalia
13.10.2021
Iwona Trzaska – nowa head of content social media w agencji Valkea
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
20.10.2021 - 21.10.2021
Gaming Marketing Days
22.10.2021
49. edycja Programu szkoleniowego CIM
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail