Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Mierzenie frustracji użytkowników, czyli experience metrics w praktyce
Kamila Kotowska
88% użytkowników twierdzi, że nie wróciłoby do e-sklepu czy produktu po złym doświadczeniu (user experience). To bardzo zła wiadomość dla naszej konwersji. Jak więc zabezpieczyć się przed irytowaniem odbiorców? Wyłapując i mierząc ich frustrację!
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Najważniejsze aktualizacje Google 2021 – jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu witryny
Michał Gierat
Co decyduje o tym, że nasza domena wyświetla się na wysokich pozycjach w wynikach organicznych Google? Tych czynników jest ponad 200, ale najważniejsze dotyczą bezpieczeństwa oraz użyteczności dostępnych treści, w tym prawidłowego wyświetlania jej zarówno na desktopach, jak i urządzeniach mobilnych.
Espresso
„Znajdź swoją scenę” – kampania ING z udziałem Viki Gabor
Social commerce napędza szybki wzrost biznesu – pokazuje badanie
Marka The Singleton w kampanii „Good taste connects. Singleton connects” prowadzi wywiady z ludźmi świata kultury i sztuki
Usługa Kup teraz, zapłać później buduje zaufanie konsumentów do e-sklepów – wynika z badania Klarny
Instagram zapowiada wprowadzenie nowych funkcji, które pokażą, że spędzamy za dużo czasu w aplikacji
Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu kryptograficznym billboardem
Amazon Prime dostępny w Polsce
Na ścianie Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu powstał mural, który ma budować świadomość transplantologii dziecięcej
Raport „e-Commerce w regionach Polski”: sklepów internetowych najszybciej przybywa na Podlasiu
Johnnie Walker wystartował z nową odsłoną kampanii „Keep Walking”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
14.10.2021
Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM
20.10.2021 - 21.10.2021
Gaming Marketing Days
22.10.2021
49. edycja Programu szkoleniowego CIM
20.11.2024 - 22.11.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.11.2024 - 29.11.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.