Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Facebook mimo krytyki i gróźb regulacji ciągle może liczyć na reklamodawców
Jakub Müller
Facebook jest krytykowany od dawna, ale ostatnie tygodnie były pod tym względem szczególne. Zeznania byłej pracownicy, Frances Haugen przed amerykańskim Senatem, zarzuty o ukrywanie badań dotyczących szkodliwości dla dzieci, wreszcie globalna awaria. Co na to reklamodawcy? Od kilku lat nie zmniejszają budżetów reklamowych na Facebooku i Instagramie, lecz je zwiększają. Tym razem będzie podobnie.
DESIGN MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Inteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologii
Jakub Müller
Historia inteligentnych okularów to przede wszystkim zmagania z psychologicznymi mechanizmami podejmowania decyzji przez konsumentów. Najnowsza odsłona, czyli okulary Facebooka stworzone we współpracy z marką Ray-Ban, to próba wyciągnięcia wniosków z porażek Google’a i Snapchata.
Espresso
„Algorytmy traumy” – badanie Fundacji Panoptykon pokazuje, że Facebook napędza lęki internautów
Ray-Ban Stories – inteligentne okulary Facebooka pozwolą robić zdjęcia, nagrywać filmy i prowadzić rozmowy
Oświadczenie IAB Polska w sprawie tzw. Ustawy wolnościowej
Bretman Rock – pierwszy homoseksualny mężczyzna na okładce „Playboya”
Grupa Żabka tworzy start-up Lite e-Commerce i zapowiada wejście na rynek q-commerce
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021
Facebook wydaje oświadczenie na temat artykułu „The Wall Street Journal” o szkodliwym wpływie Instagrama
Dezinformacja na Facebooku bardziej angażująca niż prawdziwe informacje – pokazało badanie
Johnnie Walker wystartował z nową odsłoną kampanii „Keep Walking”
Tefal wybrał Isobar do obsługi w Internecie
Internauci krytykują reklamę Coca-Coli odnoszącą się do e-sportu
Personalia
7.10.2021
Wojciech Grohn dołącza do zarządu Lidl Polska
Wydarzenia
14.10.2021
Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM
20.10.2021 - 21.10.2021
Gaming Marketing Days
22.10.2021
49. edycja Programu szkoleniowego CIM
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
26.08.2024 - 27.08.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.