Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Facebook mimo krytyki i gróźb regulacji ciągle może liczyć na reklamodawców
Jakub Müller
Facebook jest krytykowany od dawna, ale ostatnie tygodnie były pod tym względem szczególne. Zeznania byłej pracownicy, Frances Haugen przed amerykańskim Senatem, zarzuty o ukrywanie badań dotyczących szkodliwości dla dzieci, wreszcie globalna awaria. Co na to reklamodawcy? Od kilku lat nie zmniejszają budżetów reklamowych na Facebooku i Instagramie, lecz je zwiększają. Tym razem będzie podobnie.
DESIGN MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Inteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologii
Jakub Müller
Historia inteligentnych okularów to przede wszystkim zmagania z psychologicznymi mechanizmami podejmowania decyzji przez konsumentów. Najnowsza odsłona, czyli okulary Facebooka stworzone we współpracy z marką Ray-Ban, to próba wyciągnięcia wniosków z porażek Google’a i Snapchata.
Espresso
„Algorytmy traumy” – badanie Fundacji Panoptykon pokazuje, że Facebook napędza lęki internautów
Ray-Ban Stories – inteligentne okulary Facebooka pozwolą robić zdjęcia, nagrywać filmy i prowadzić rozmowy
Oświadczenie IAB Polska w sprawie tzw. Ustawy wolnościowej
Bretman Rock – pierwszy homoseksualny mężczyzna na okładce „Playboya”
Grupa Żabka tworzy start-up Lite e-Commerce i zapowiada wejście na rynek q-commerce
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021
Facebook wydaje oświadczenie na temat artykułu „The Wall Street Journal” o szkodliwym wpływie Instagrama
Dezinformacja na Facebooku bardziej angażująca niż prawdziwe informacje – pokazało badanie
Johnnie Walker wystartował z nową odsłoną kampanii „Keep Walking”
Tefal wybrał Isobar do obsługi w Internecie
Internauci krytykują reklamę Coca-Coli odnoszącą się do e-sportu
Personalia
7.10.2021
Wojciech Grohn dołącza do zarządu Lidl Polska
Wydarzenia
14.10.2021
Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM
20.10.2021 - 21.10.2021
Gaming Marketing Days
22.10.2021
49. edycja Programu szkoleniowego CIM
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.08.2022 - 30.08.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail