Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiem
Agata Kostrzewa, Jacek Wasilewski
Stoimy nad klifem. Przed sobą widzimy dwie kobiety. Której z nich mamy podać rękę, żeby nie osunąć się w dół? Jedną dobrze znamy, ale nie wiemy, czy ma siłę nas utrzymać. Drugiej dobrze nie znamy, nie ufamy jej i trochę się jej boimy, choć wydaje się, że w niej tkwi siła. Tylko czy nas nie puści? W takiej sytuacji jest teraz marketing, kiedy mowa o używanych w reklamie wizerunkach kobiet.
E-COMMERCE E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Lejek sprzedażowy w e-commerce a e-mail marketing – można tu zwiększyć zysk
Renata Gajoch-Bielecka
W ciągu jednego tylko 2020 roku 5,6 tys. e-sklepów zawiesiło działalność. Sama obecność w internecie nie jest gwarancją sukcesu. Polska to jeden z najbardziej konkurencyjnych rynków w tej części Europy. Działa tu ponad 40 tys. sklepów online. Aby wybić się i przyciągnąć konsumentów, potrzebujesz dobrego pomysłu na biznes, spójnej strategii promocyjnej i konsekwencji w działaniach, a także... szczypty szczęścia. Z tego artykułu dowiesz się, jak e-mail marketing pomoże ci na różnych etapach lejka sprzedażowego i jakie rodzaje wiadomości warto wysyłać.
Espresso
Lexus TikTokiem, muzyką i e-sportem chce trafiać do młodszych konsumentów
W Światowy Tydzień Przestrzeni Kosmicznej Barbie osiąga stan nieważkości
„No Plan B” – wspólna akcja Q&A Communications, AMS i Zodzysq
Co czwarty młody człowiek najbardziej boi się zmian klimatu. Milenialsi oczekują zmian społecznych, elastyczności w miejscu pracy i większej dbałości pracodawców o zdrowie psychiczne. Badanie Deloitte
Globalny smart shopping. Wyniki międzynarodowego badania sieci IRiS
Employer branding i social selling w świecie jeszcze bardziej online, czyli #LinkedinLocalVirtual
Ikea z Republic of Gamers wprowadza asortyment dla graczy
Airbnb na Halloween umożliwi zarezerwowanie noclegu w domu z filmu „Krzyk”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
5.10.2021
Paweł Piątek dyrektorem generalnym wszystkich spółek Danone
5.10.2021
Katarzyna Piecuch dyrektorem komunikacji i social media w Grupie Eurozet
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
14.10.2021
Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM
20.10.2021 - 21.10.2021
Gaming Marketing Days
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.