Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniach
Jakub Müller
Czy marki mogą zawiesić na jakiś czas wszystkie działania reklamowe? Jakie będą konsekwencje, skoro reklama działa w dużej mierze długofalowo? Czy ten ruch poprawi ich rentowność? Trwają branżowe dyskusje na ten temat. W badaniach sprzed paru lat scenariusze zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, że dla większości marek skutki są negatywne, ale są wyjątki.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Cele, KPI i wskaźniki – jak nie pogubić się w gąszczu metryk i wybrać najodpowiedniejsze dla sklepu internetowego?
Krzysztof Nowakowski
Łatwo zgubić się w mnogości wskaźników e-commerce. Samo narzędzie Google Analytics ma ponad 400 wskaźników i wymiarów, które można wykorzystać w raportowaniu i analizie danych. Narzędzia reklamy, jak Google Ads czy Facebook Ads dokładają po kilkadziesiąt kolejnych.
Espresso
Airbnb na Halloween umożliwi zarezerwowanie noclegu w domu z filmu „Krzyk”
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opracowało kodeks ochrony danych dla branży marketingowej
Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 o 13% dzięki ożywieniu w branży budowlano-remontowej. Prognoza firmy Zenith
W Nowym Jorku wystartowała kampania przeciwko marnowaniu żywności. Plakaty ze statystykami umieszczono na koszach i workach na śmieci
Internetowi influencerzy promują podejrzane produkty i zarabiają na tym krocie
Kampania „We Are Back” Legii Warszawa w najważniejszych punktach Warszawy
Pandemia nie tak dotkliwa dla centrów handlowych. Liczba pustych lokali zwiększyła się nieznacznie – pokazuje badanie CBRE
Grudziądz zaprezentował nową identyfikację wizualną
„Dekolt dla Białorusi” – powstał kalendarz cegiełka „Wysokich Obcasów” i Fundacji „Wysokich Obcasów”. Wesprze rodziny więźniów politycznych
InPost nawiązał partnerstwo z Tesco w Wielkiej Brytanii
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
20.10.2021 - 21.10.2021
Gaming Marketing Days
14.10.2021
Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail