Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od Apple „Think different” do morza identyczności. Czy wyróżnialność jest wciąż ważna w marketingu?
Jakub Müller
Wyróżnienie marki wciąż jest możliwe, ale dużo trudniejsze niż kiedyś. Eksperci nie są nawet zgodni, czy w ogóle ma sens. Zrozumienie tego, jak ewoluowało wyróżnienie, pozwala zrozumieć, dlaczego w ostatnich latach oryginalne pomysły na komunikację szybko toną w morzu identyczności.
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARTECH PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Personalizacja w marketingu. Między indywidualizmem i potrzebą uznania a konsumpcją i ochroną prywatności
Krystyna Malinowska
W świecie nadmiaru i obfitości ofert dobrze jest jak najszybciej wybrać właściwą. Ale żeby to się stało, trzeba dość dokładnie powiedzieć, kim się jest i czego się potrzebuje. Kosztem idealnie dopasowanej oferty są informacje o nas samych, a nie wszystkimi mamy ochotę się podzielić, nawet z ulubioną marką.
Espresso
„Lifespiration starts here” – ruszyła kampania Answear.com
Internetowi influencerzy promują podejrzane produkty i zarabiają na tym krocie
3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji
Mobile w nowej rzeczywistości rośnie szybciej niż inne media – pokazuje raport „Change and People” Spicy Mobile
Lego dla dorosłych reklamowane w Telegazecie
Napoje od Ekipy i marki Koral trafiły do sprzedaży
Innogy Polska z Grupy E.On rozpoczyna współpracę z agencją Spark Foundry
W Nowym Jorku wystartowała kampania przeciwko marnowaniu żywności. Plakaty ze statystykami umieszczono na koszach i workach na śmieci
Znamy laureatów XV edycji Superbrands Polska
„Dekolt dla Białorusi” – powstał kalendarz cegiełka „Wysokich Obcasów” i Fundacji „Wysokich Obcasów”. Wesprze rodziny więźniów politycznych
Szkolny miniserial Allegro z influencerami na TikToku
Adidas Originals proponuje Blue Version – połączenie sportowego stylu z kreatywnym krawiectwem
Coca-Cola przedstawia nową globalną platformę komunikacji i zmienione logo
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
14.10.2021
Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.