Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniach
Jakub Müller
Czy marki mogą zawiesić na jakiś czas wszystkie działania reklamowe? Jakie będą konsekwencje, skoro reklama działa w dużej mierze długofalowo? Czy ten ruch poprawi ich rentowność? Trwają branżowe dyskusje na ten temat. W badaniach sprzed paru lat scenariusze zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, że dla większości marek skutki są negatywne, ale są wyjątki.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Cele, KPI i wskaźniki – jak nie pogubić się w gąszczu metryk i wybrać najodpowiedniejsze dla sklepu internetowego?
Krzysztof Nowakowski
Łatwo zgubić się w mnogości wskaźników e-commerce. Samo narzędzie Google Analytics ma ponad 400 wskaźników i wymiarów, które można wykorzystać w raportowaniu i analizie danych. Narzędzia reklamy, jak Google Ads czy Facebook Ads dokładają po kilkadziesiąt kolejnych.
Espresso
Adidas Originals proponuje Blue Version – połączenie sportowego stylu z kreatywnym krawiectwem
TikTok kusi reklamodawców bezpieczeństwem marki i pomiarem reklam
PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór agencji eventowej
Facebook wydaje oświadczenie na temat artykułu „The Wall Street Journal” o szkodliwym wpływie Instagrama
Napoje od Ekipy i marki Koral trafiły do sprzedaży
Coca-Cola przedstawia nową globalną platformę komunikacji i zmienione logo
UOKiK skontroluje influencerów. Chodzi o oznaczanie reklam
„Algorytmy traumy” – badanie Fundacji Panoptykon pokazuje, że Facebook napędza lęki internautów
Wydarzenia
14.10.2021
Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.