Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Neuromarketing, Łowicz i Backstreet Boys, czyli jak działa brand memory
Joanna Burdek
Jak zakorzeniać markę w umyśle odbiorcy? Czym jest brand memory? Jak wykorzystywać neuromarketing w brandingu? O tym wszystkim pisze w artykule Joanna Burdek (Brand Useful).
CONTENT MARKETING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marki, które żadnych zmian się nie boją
Jarosław Pawłowski:
Jakie zmiany wymusiła lub przyspieszyła pandemia? O doświadczeniach w tej dziedzinie w najnowszym trendbooku Zmiana opowiadają liderzy zmian – przedstawiciele brandów, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”. Wydawcą publikacji jest agencja Ancymony (Schulz), a Marketing przy Kawie objął nad nią patronat medialny.
Espresso
UOKiK skontroluje influencerów. Chodzi o oznaczanie reklam
„Ideologia LGBT wyrasta z neomarksizmu”, czyli kolejny spot kampanii „Wolna szkoła” ze słowami ministra Czarnka
CCC cyfryzuje sieć sklepów stacjonarnych. Wprowadza e-kioski
Powstała Księga niwelowania barier legislacyjnych w gospodarce cyfrowej 2021
„Algorytmy traumy” – badanie Fundacji Panoptykon pokazuje, że Facebook napędza lęki internautów
PZU wybrało ID Advertising
Konferencja „Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” już 14 października
„IAB HowTo: Influencer vs marketing” – jak wyglądają kulisy działań z twórcami internetowymi?
„Śniadanie i sok” – Tymbark śpiewająco zachęca do picia soku
Polacy kupują coraz mniej mięsa. Rośnie popularność roślinnych zamienników – pokazuje badanie GfK
Bayer wybrał MediaCom do globalnej obsługi mediowej
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
14.10.2021
Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail