Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Neuromarketing, Łowicz i Backstreet Boys, czyli jak działa brand memory
Joanna Burdek
Jak zakorzeniać markę w umyśle odbiorcy? Czym jest brand memory? Jak wykorzystywać neuromarketing w brandingu? O tym wszystkim pisze w artykule Joanna Burdek (Brand Useful).
DESIGN MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Inteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologii
Jakub Müller
Historia inteligentnych okularów to przede wszystkim zmagania z psychologicznymi mechanizmami podejmowania decyzji przez konsumentów. Najnowsza odsłona, czyli okulary Facebooka stworzone we współpracy z marką Ray-Ban, to próba wyciągnięcia wniosków z porażek Google’a i Snapchata.
Espresso
Nominowani do Effie Awards Poland 2021
„Algorytmy traumy” – badanie Fundacji Panoptykon pokazuje, że Facebook napędza lęki internautów
77% internautów kupuje online – pokazuje raport „e-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”
Raport IAB Europe „Szersze znaczenie socjoekonomiczne i kulturowe reklamy ukierunkowanej w Europie”
Vanilla Ice powraca w kampanii Samsunga i w odświeżonej wersji swojego hitu promuje postawy proekologiczne
Facebook wydaje oświadczenie na temat artykułu „The Wall Street Journal” o szkodliwym wpływie Instagrama
Billboard, na którym siedzi Australijczyk – tak Cadbury promuje batonik
W ramach Ad Goes Green opublikowano proekologiczne wytyczne do pracy na planach produkcji reklamowych
Personalia
28.09.2021
Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt
Wydarzenia
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail