Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Inteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologii
Jakub Müller
Historia inteligentnych okularów to przede wszystkim zmagania z psychologicznymi mechanizmami podejmowania decyzji przez konsumentów. Najnowsza odsłona, czyli okulary Facebooka stworzone we współpracy z marką Ray-Ban, to próba wyciągnięcia wniosków z porażek Google’a i Snapchata.
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nie wszyscy klienci są sobie równi. Doceń tych zaangażowanych
Mateusz Lubczański
Klienci pozbyli się plastikowych kart klubowych z portfela, choć nadal w większości lubią programy lojalnościowe. Ale proste „zbieranie punktów” już nie przejdzie – teraz uczestnicy naprawdę chcą czuć się zaangażowani, a przy tym wyróżnieni.
Espresso
Facebook wydaje oświadczenie na temat artykułu „The Wall Street Journal” o szkodliwym wpływie Instagrama
Cleo w kampanii OnlyBio
Pan Roman „robi sobie sam”… kanapkę. Internetowy spot aplikacji do zamawiania jedzenia KanapkaMan
Podejmij wyzwanie: 6 tygodni z e-mail marketingiem
„Krajobraz mojego miasta” – kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Mural 3D promuje dokument „Schumacher” Netfliksa
Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne? Rusza rejestracja na XI edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting
IAB Polska publikuje „Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Edycja IV”
GfK: Turyści pozostają ważnym ogniwem w handlu spożywczym
Nocny galop ulicami Warszawy w ramach kampanii teaserowej
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.