Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nie wszyscy klienci są sobie równi. Doceń tych zaangażowanych
Mateusz Lubczański
Klienci pozbyli się plastikowych kart klubowych z portfela, choć nadal w większości lubią programy lojalnościowe. Ale proste „zbieranie punktów” już nie przejdzie – teraz uczestnicy naprawdę chcą czuć się zaangażowani, a przy tym wyróżnieni.
FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wybrać pole bitwy o klienta?
Jacek Szlak
Chcemy, aby nasi klienci zwracali uwagę na naszą markę, odczuwali wobec niej jakieś emocje i przejawiali postawy – szczególnie lojalność. Chcemy z nimi nawiązywać relacje. Temu podporządkowana jest podróż konsumenta, do tego sprowadza się lejek sprzedażowy. Wprawdzie na pierwszy rzut oka wyglądają one jak sposoby mnożenia okazji do kontaktu, ale w tym kontakcie – jak wielokrotnie podkreślają marketerzy – chodzi o emocje, o tworzenie więzi. Tylko po co?
Espresso
„Krajobraz mojego miasta” – kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Użytkownicy Instagrama w kampanii promującej platformę
Znamy laureatów konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2021
Targi Packaging Innovations – restart branży
Nocny galop ulicami Warszawy w ramach kampanii teaserowej
CBA sprawdza przetarg na zakup mediów Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
Grupa Polsat Plus gra z polską siatkówką przez kolejne 7 lat
Marki płacą coraz więcej za reklamy sponsorowane w Amazonie
Personalia
24.09.2021
Magdalena Drozdowska creative group head w McCann
23.09.2021
Agnieszka Sora prezeską zarządu IAA Polska na kadencję 2021–2023
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail