Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Cele, KPI i wskaźniki – jak nie pogubić się w gąszczu metryk i wybrać najodpowiedniejsze dla sklepu internetowego?
Krzysztof Nowakowski
Łatwo zgubić się w mnogości wskaźników e-commerce. Samo narzędzie Google Analytics ma ponad 400 wskaźników i wymiarów, które można wykorzystać w raportowaniu i analizie danych. Narzędzia reklamy, jak Google Ads czy Facebook Ads dokładają po kilkadziesiąt kolejnych.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Optymalizacja kampanii marketingowych dzięki heatmapom
Kamila Kotowska
Optymalizacja kampanii to działanie mające na celu zapobieganie niepotrzebnemu wydawaniu budżetu reklamowego. Można tego dokonać na wiele sposobów – wykorzystując narzędzia marketing automation, analizę ilościową przeszłych wyników czy obserwację feedbacku klientów. Jedną z opcji jest również wykorzystanie map popularności.
Espresso
Fundusz Żubra pomaga kupić grunty Biebrzańskiemu Parkowi Narodowemu
Killian Hayes ambasadorem marki Puma
Stars.Space rozpoczyna strategiczną współpracę z TikTokiem
Andrzej Rybiński wraca ze swoim przebojem w kampanii Vision Express
Ekipa Orange reklamuje Gigaszybki Światłowód
Maskotki z animacji Disneya do zdobycia w akcji lojalnościowej sklepów sieci Lidl
Frankenkurczaki pojawiły się na dworcach w całej Polsce
Columbus zasila Jelcza w Himalajach
Mural marki Lilou w ścisłym centrum Warszawy
Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs #SzkołaCarrefoura
Girl Power – limitowana kolekcja Answear.Lab promuje siłę kobiet
Personalia
24.08.2021
Piotr Walter przewodniczącym rady nadzorczej Wirtualnej Polski
24.08.2021
Tomasz Świtała – nowy CX director w Spacecamp
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
6.12.2023 - 7.12.2023
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
14.12.2023 - 15.12.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
15.09.2021 - 16.09.2021
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.12.2023 - 19.12.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail