Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od Apple „Think different” do morza identyczności. Czy wyróżnialność jest wciąż ważna w marketingu?
Jakub Müller
Wyróżnienie marki wciąż jest możliwe, ale dużo trudniejsze niż kiedyś. Eksperci nie są nawet zgodni, czy w ogóle ma sens. Zrozumienie tego, jak ewoluowało wyróżnienie, pozwala zrozumieć, dlaczego w ostatnich latach oryginalne pomysły na komunikację szybko toną w morzu identyczności.
FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wybrać pole bitwy o klienta?
Jacek Szlak
Chcemy, aby nasi klienci zwracali uwagę na naszą markę, odczuwali wobec niej jakieś emocje i przejawiali postawy – szczególnie lojalność. Chcemy z nimi nawiązywać relacje. Temu podporządkowana jest podróż konsumenta, do tego sprowadza się lejek sprzedażowy. Wprawdzie na pierwszy rzut oka wyglądają one jak sposoby mnożenia okazji do kontaktu, ale w tym kontakcie – jak wielokrotnie podkreślają marketerzy – chodzi o emocje, o tworzenie więzi. Tylko po co?
Espresso
Terravita z nowym logo
Targi Packaging Innovations – restart branży
Ponad połowa Polaków wydaje do 20% budżetu na produkty spożywcze online – wynika z badania Havas Media
Alior Bank wybrał Brandwise do obsługi w Internecie
TVP wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem
Marki płacą coraz więcej za reklamy sponsorowane w Amazonie
„Mężczyzna nie prosi o pomoc…”. Reklama H&M oburzyła internautów. Marka przeprasza
eObuwie.pl i Modivo powierzają The Media Insight obsługę kampanii sezonowych na siedmiu rynkach
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.09.2021
Agnieszka Sora prezeską zarządu IAA Polska na kadencję 2021–2023
22.09.2021
Joanna Adamowska: z Opus B do 19 Południka
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.