Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od Apple „Think different” do morza identyczności. Czy wyróżnialność jest wciąż ważna w marketingu?
Jakub Müller
Wyróżnienie marki wciąż jest możliwe, ale dużo trudniejsze niż kiedyś. Eksperci nie są nawet zgodni, czy w ogóle ma sens. Zrozumienie tego, jak ewoluowało wyróżnienie, pozwala zrozumieć, dlaczego w ostatnich latach oryginalne pomysły na komunikację szybko toną w morzu identyczności.
CONTENT MARKETING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marki, które żadnych zmian się nie boją
Jarosław Pawłowski:
Jakie zmiany wymusiła lub przyspieszyła pandemia? O doświadczeniach w tej dziedzinie w najnowszym trendbooku Zmiana opowiadają liderzy zmian – przedstawiciele brandów, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”. Wydawcą publikacji jest agencja Ancymony (Schulz), a Marketing przy Kawie objął nad nią patronat medialny.
Espresso
Marki płacą coraz więcej za reklamy sponsorowane w Amazonie
Alpro wydało książkę, która rośnie
Robert Lewandowski w kampanii T-Mobile skierowanej do firm
Ikea współpracuje z zespołem Swedish House Mafia nad produktami, które „zdemokratyzują kreatywność i produkcję muzyki”
Ponad połowa Polaków wydaje do 20% budżetu na produkty spożywcze online – wynika z badania Havas Media
Play kupił UPC Polska za 7 mld zł
Mercedes-Benz powierza obsługę marketingową Omnicom Group
Alior Bank wybrał Brandwise do obsługi w Internecie
Personalia
22.09.2021
Joanna Adamowska: z Opus B do 19 Południka
21.09.2021
Robert Michalik nowym head of strategy w agencji BeDigital
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2021 - 24.09.2021
I ​​❤ marketing
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail