Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marki, które żadnych zmian się nie boją
Jarosław Pawłowski:
Jakie zmiany wymusiła lub przyspieszyła pandemia? O doświadczeniach w tej dziedzinie w najnowszym trendbooku Zmiana opowiadają liderzy zmian – przedstawiciele brandów, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”. Wydawcą publikacji jest agencja Ancymony (Schulz), a Marketing przy Kawie objął nad nią patronat medialny.
FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wybrać pole bitwy o klienta?
Jacek Szlak
Chcemy, aby nasi klienci zwracali uwagę na naszą markę, odczuwali wobec niej jakieś emocje i przejawiali postawy – szczególnie lojalność. Chcemy z nimi nawiązywać relacje. Temu podporządkowana jest podróż konsumenta, do tego sprowadza się lejek sprzedażowy. Wprawdzie na pierwszy rzut oka wyglądają one jak sposoby mnożenia okazji do kontaktu, ale w tym kontakcie – jak wielokrotnie podkreślają marketerzy – chodzi o emocje, o tworzenie więzi. Tylko po co?
Espresso
Robert Lewandowski w kampanii T-Mobile skierowanej do firm
Izba Gospodarki Elektronicznej inicjuje rating odpowiedzialnego e-commerce w Polsce
Doda sprzedaje swoje ciało jako NFT
Mercedes-Benz powierza obsługę marketingową Omnicom Group
Ikea współpracuje z zespołem Swedish House Mafia nad produktami, które „zdemokratyzują kreatywność i produkcję muzyki”
Zwierzaki powracają. Nowe zawody w środowisku Pracuj.pl
Lego w kolejnej odsłonie kampanii „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.09.2021
Robert Michalik nowym head of strategy w agencji BeDigital
Wydarzenia
21.09.2021 - 24.09.2021
I ​​❤ marketing
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.