Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wybrać pole bitwy o klienta?
Jacek Szlak
Chcemy, aby nasi klienci zwracali uwagę na naszą markę, odczuwali wobec niej jakieś emocje i przejawiali postawy – szczególnie lojalność. Chcemy z nimi nawiązywać relacje. Temu podporządkowana jest podróż konsumenta, do tego sprowadza się lejek sprzedażowy. Wprawdzie na pierwszy rzut oka wyglądają one jak sposoby mnożenia okazji do kontaktu, ale w tym kontakcie – jak wielokrotnie podkreślają marketerzy – chodzi o emocje, o tworzenie więzi. Tylko po co?
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARTECH
Marketing automation w social media, czyli jak oszczędzić czas, poprawić customer experience i zwiększyć efektywność działań
Paulina Moryc
Wszyscy wiemy, jak długa i zaskakująco szeroka może być lista zadań i obowiązków specjalisty social media pracującego w agencji czy po stronie klienta. Część z nich można zautomatyzować tak, by social media manager więcej czasu poświęcał na prace strategiczne, kreatywne i własny rozwój, a mniej na powtarzalne i niewymagające taski.
Espresso
„Mężczyzna nie prosi o pomoc…”. Reklama H&M oburzyła internautów. Marka przeprasza
Weź udział w The Ultimate Brand Meetup i poznaj tajniki sukcesu Shella
Zwycięzcy pierwszej edycji PR Wings
Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC
Doda sprzedaje swoje ciało jako NFT
Lego w kolejnej odsłonie kampanii „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat
Tymbark prezentuje kontekstowy mural w sercu warszawskiej Woli
Apple reklamuje nowego iPhone’a 13 Pro spotem „Hollywood w twojej kieszeni”
Wydarzenia
21.09.2021 - 24.09.2021
I ​​❤ marketing
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail