Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARTECH
Marketing automation w social media, czyli jak oszczędzić czas, poprawić customer experience i zwiększyć efektywność działań
Paulina Moryc
Wszyscy wiemy, jak długa i zaskakująco szeroka może być lista zadań i obowiązków specjalisty social media pracującego w agencji czy po stronie klienta. Część z nich można zautomatyzować tak, by social media manager więcej czasu poświęcał na prace strategiczne, kreatywne i własny rozwój, a mniej na powtarzalne i niewymagające taski.
CSR ESG PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Producenci żywności nie mogą ignorować społecznego problemu, jakim jest otyłość. Czas na realne działania
Ewelina Jaskuła
Choć świadomość żywieniowa Polaków jest coraz większa, epidemia otyłości nie odpuszcza. Wydaje się, jakby slogany reklamowe sprzed niemal stu lat, takie jak „Cukier krzepi”, właśnie zbierały żniwa. Siła reklamy jest ogromna, ale teraz oprócz haseł naszemu społeczeństwu w drodze do zdrowia i zrzucenia zbędnych kilogramów potrzebne są konkretne działania marek spożywczych. Akcje CSR to nie wszystko. Warto pamiętać, że podążanie za trendami, a nawet ich wyprzedzanie, jest miarą sukcesu.
Espresso
Weź udział w The Ultimate Brand Meetup i poznaj tajniki sukcesu Shella
Apple reklamuje nowego iPhone’a 13 Pro spotem „Hollywood w twojej kieszeni”
Facebook przedstawia nowe formaty reklam konwersacyjnych skierowane do małych firm
Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare Polska
Globalne agencje reklamowe i marki alkoholowe z inicjatywą uregulowania influencer marketingu w reklamach alkoholu
Kanał Sportowy usunięty i przywrócony przez Google
Marka Winiary walczy z marnowaniem żywności i otwiera pierwszą jadłodzielnię w Kaliszu
„Człowiek 2040” – T-Mobile i Polityka Insight we wspólnym projekcie o tym, jak będzie wyglądać Polska za dwie dekady
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów – pokazuje badanie „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.09.2021
Agata Banaszkiewicz nowym chief operating officerem w Digitalk
16.09.2021
Maciej Mączyński pokieruje dywizją CEED w Samsungu
Wydarzenia
21.09.2021 - 24.09.2021
I ​​❤ marketing
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.