CSR ESGPUBLIC RELATIONSZARZĄDZANIE MARKĄ Producenci żywności nie mogą ignorować społecznego problemu, jakim jest otyłość. Czas na realne działania Ewelina Jaskuła Choć świadomość żywieniowa Polaków jest coraz większa, epidemia otyłości nie odpuszcza. Wydaje się, jakby slogany reklamowe sprzed niemal stu lat, takie jak „Cukier krzepi”, właśnie zbierały żniwa. Siła reklamy jest ogromna, ale teraz oprócz haseł naszemu społeczeństwu w drodze do zdrowia i zrzucenia zbędnych kilogramów potrzebne są konkretne działania marek spożywczych. Akcje CSR to nie wszystko. Warto pamiętać, że podążanie za trendami, a nawet ich wyprzedzanie, jest miarą sukcesu.
Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o., ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.