Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniach
Jakub Müller
Czy marki mogą zawiesić na jakiś czas wszystkie działania reklamowe? Jakie będą konsekwencje, skoro reklama działa w dużej mierze długofalowo? Czy ten ruch poprawi ich rentowność? Trwają branżowe dyskusje na ten temat. W badaniach sprzed paru lat scenariusze zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, że dla większości marek skutki są negatywne, ale są wyjątki.
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARTECH PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Personalizacja w marketingu. Między indywidualizmem i potrzebą uznania a konsumpcją i ochroną prywatności
Krystyna Malinowska
W świecie nadmiaru i obfitości ofert dobrze jest jak najszybciej wybrać właściwą. Ale żeby to się stało, trzeba dość dokładnie powiedzieć, kim się jest i czego się potrzebuje. Kosztem idealnie dopasowanej oferty są informacje o nas samych, a nie wszystkimi mamy ochotę się podzielić, nawet z ulubioną marką.
Espresso
Daniel Craig jako James Bond w reklamie Heinekena
Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów – pokazuje badanie „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency
Innogy zmienia się w E.On
Mały Głód łączy siły z Too Good To Go i rozpoczyna walkę z marnowaniem żywności
YouTube Works Awards – zgłoszenia przedłużone do 19 września
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający mural
Globalne agencje reklamowe i marki alkoholowe z inicjatywą uregulowania influencer marketingu w reklamach alkoholu
Stanowisko Rady Przedsiębiorczości wobec kolejnej wersji projektu ustawy podatkowej do Polskiego Ładu
Pep+, czyli transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju
Personalia
16.09.2021
Maciej Mączyński pokieruje dywizją CEED w Samsungu
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2021 - 24.09.2021
I ​​❤ marketing
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail