Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wyzwania branży retail po pandemii w opinii ekspertów dwóch dużych graczy
Arleta Sobierajczyk
Czy definicja produktów premium zmieniła się pod wpływem pandemii? Obecność produktów premium w asortymencie sklepu lub portfolio marki decyduje o wyborze danego sklepu bądź brandu? Czy zrównoważony rozwój faktycznie wpływa na decyzje zakupowe Polaków? A jeśli tak, to w jaki sposób? Swoimi obserwacjami w tym zakresie z Arletą Sobierajczyk (Jeronimo Martins Poland) dzielą się Monika Kowalewska (Wawel) i Marek Skomorowski (Allegro).
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniach
Jakub Müller
Czy marki mogą zawiesić na jakiś czas wszystkie działania reklamowe? Jakie będą konsekwencje, skoro reklama działa w dużej mierze długofalowo? Czy ten ruch poprawi ich rentowność? Trwają branżowe dyskusje na ten temat. W badaniach sprzed paru lat scenariusze zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, że dla większości marek skutki są negatywne, ale są wyjątki.
Espresso
Filmy Disneya w 2021 r. zadebiutują wyłącznie w kinach
SuperMenu Anny Lewandowskiej startuje z kampanią wizerunkową
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura – ruszyły zgłoszenia do 25. edycji
Reklama telewizyjna wpływa na aktywność inwestorów giełdowych
Co trzeci dorosły Polak popiera działania rządu w odpowiedzi na kryzys na granicy z Białorusią. Wyniki badania
W pandemii Polacy szukają finansowego bezpieczeństwa – pokazuje badanie firmy Blue Media
Maciej Zakościelny ambasadorem marki True Men Skin Care
Personalia
13.09.2021
Karolina Kałużyńska została head of communications w Gameset
13.09.2021
Beata Magdziarz na stanowisku chief digital officer w Havas Media Group
Wydarzenia
15.09.2021 - 16.09.2021
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
21.09.2021 - 24.09.2021
I ​​❤ marketing
14.10.2021
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail