Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniach
Jakub Müller
Czy marki mogą zawiesić na jakiś czas wszystkie działania reklamowe? Jakie będą konsekwencje, skoro reklama działa w dużej mierze długofalowo? Czy ten ruch poprawi ich rentowność? Trwają branżowe dyskusje na ten temat. W badaniach sprzed paru lat scenariusze zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, że dla większości marek skutki są negatywne, ale są wyjątki.
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE
Quick wins – czym są i jak je znaleźć w dążeniu do celu biznesowego?
Kamila Kotowska
Prawda, z którą wciąż boryka się wielu przedsiębiorców: w analityce nie chodzi o gromadzenie danych! To wybieranie tylko tych informacji, które pozwolą skupić się na osiągnięciu celu biznesowego. Z pomocą przychodzą nam tzw. quick wins – drobne wdrożenia przynoszące natychmiastowe rozwiązania.
Espresso
Burger King angażuje celebrytów, by poinformować o usunięciu sztucznych składników z menu
Raport Edelmana poświęcony więziom pomiędzy pracodawcą a pracownikiem
Już za kilka dni XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
Facebook i Ray-Ban zapowiadają swoje inteligentne okulary
„Nie handluje się odpustami i przyrodą” – akcja billboardowa w centrum Kielc w obronie Łyśca
Ray-Ban Stories – inteligentne okulary Facebooka pozwolą robić zdjęcia, nagrywać filmy i prowadzić rozmowy
Reklama telewizyjna wpływa na aktywność inwestorów giełdowych
Znamy nominacje w konkursie Dyrektor E-commerce Roku 2021
Polacy chcą bardziej ekologicznych marek i sieci handlowych – pokazuje raport Inquiry o zrównoważonym rozwoju w handlu
PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
15.09.2021 - 16.09.2021
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
21.09.2021 - 24.09.2021
I ​​❤ marketing
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.