Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE
Quick wins – czym są i jak je znaleźć w dążeniu do celu biznesowego?
Kamila Kotowska
Prawda, z którą wciąż boryka się wielu przedsiębiorców: w analityce nie chodzi o gromadzenie danych! To wybieranie tylko tych informacji, które pozwolą skupić się na osiągnięciu celu biznesowego. Z pomocą przychodzą nam tzw. quick wins – drobne wdrożenia przynoszące natychmiastowe rozwiązania.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”
Michał Gierat
Strona internetowa to wizytówka firmy i miejsce prezentacji jej oferty. Dużą wagę przykładamy do tego, aby dobrze prezentowała się pod kątem wizualnym. Uatrakcyjniamy przekaz, rozbudowujemy opisy, a czasem dokonujemy całkowitej zmiany i tworzymy ją od nowa. Nowoczesna, przejrzysta i spójna graficznie witryna wpływa na postrzeganie firmy. Ale to nie oznacza, że spełnia ona wymagania techniczne.
Espresso
„Nie handluje się odpustami i przyrodą” – akcja billboardowa w centrum Kielc w obronie Łyśca
Polacy chcą bardziej ekologicznych marek i sieci handlowych – pokazuje raport Inquiry o zrównoważonym rozwoju w handlu
Targi Packaging Innovations już w przyszłym tygodniu w Warszawie
Provident zachęca do realizacji planów z pożyczką w nowej odsłonie kampanii
Kury od Lubelli wciąż w grze. Wakacyjne zestawienie YouTube Ads Leaderboard 2021
Facebook i Ray-Ban zapowiadają swoje inteligentne okulary
Banner antysmogowy PGNiG ma poprawić jakość powietrza w Katowicach
Usługi subskrypcyjne coraz popularniejsze wśród Polaków. Dominuje rozrywka – pokazuje badanie Blue Media
Możliwości dużych reklamodawców w zakresie działań w mediach są mniejsze niż ich aspiracje. Wyniki badania WFA
Personalia
9.09.2021
Przemysław Białkowski dyrektorem działu innowacje w Grupie Interia
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
15.09.2021 - 16.09.2021
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
21.09.2021 - 24.09.2021
I ​​❤ marketing
21.10.2021 - 22.10.2021
XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail