Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Blizzard drama – czego upadek Blizzarda uczy badaczy i opiekunów marek
Krzysztof Domeradzki
Bycie człowiekiem to dość skomplikowana i trudna do zrozumienia sprawa. Jesteśmy na tej planecie +/- 300 000 lat, a dalej nie mamy pojęcia, co tak naprawdę sprawia, że jesteśmy czym jesteśmy. Pasja, miłość, nienawiść, smutek czy kreatywność? Człowieczeństwo to skomplikowana pajęczyna emocji, myśli i wspomnień, które przelatują przez naszą świadomość jak deszcz komet przelatuje przez czarne niebo (tak jest, to zdanie naprawdę powstało i nie żałuje absolutnie niczego!). Jesteśmy otwarcie zakochani w swojej złożoności i tajemniczości. Nie przeszkadza nam to jednak usilnie dążyć do skategoryzowania, zbadania i opisania tylu aspektów naszego istnienia, ile tylko się da.
BRAND PURPOSE CSR ESG EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS
Jak tworzyć wartościowy CSR, czyli o tym, że nie chodzi o większe logo
Małgorzata Żmijska
Marka chcąca angażować się w CSR niekoniecznie musi od razu rozpoczynać własne długofalowe projekty. Może wchodzić w partnerstwa z firmami, które organizują projekty prospołeczne. Ale co wybrać z puli propozycji oferowanych przez organizatorów? Wydarzenia kulturalne, projekty ekologiczne, edukacyjne, charytatywne? Jak wyselekcjonować te ciekawe dla marki i współpracować, by tworzyć wartościowe działania, a nie tylko „kupić większe logo na plakacie”? Oto kilka porad z perspektywy organizatora – kolektywu Mamy Projekt, twórczyń EkoEksperymentarium.pl, wystaw edukacyjnych i Niemap.
Espresso
„Są rzeczy ważniejsze niż rzeczy” – nowa kampania Ikei
LinkedIn rezygnuje ze Stories po nieco ponad roku od ich wprowadzenia
Motorola i Natasza Urbańska łączą siły
IAB Polska odnosi się do propozycji zmian w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych zawartych w Polskim Ładzie
Scrabble z nową identyfikacją wizualną
„Być jak Cindy” – Sprandi w kampanii oddaje hołd latom 90. i nawiązuje do słynnej reklamy Pepsi
Były trener Lechii twarzą bukmachera Betfan?
T-Mobile w kampanii promuje nielimitowany Internet domowy
Beyoncé i Jay-Z w kampanii Tiffany’ego, która ma przyciągnąć młodszych konsumentów
Personalia
1.09.2021
Damian Zapłata nowym prezesem zarządu spółki eObuwie.pl
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
15.09.2021 - 16.09.2021
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail