Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego visual marketing może zwiększyć wartość twojej firmy i zbudować trwałą relację z klientem, czyli potęga designu
Daria Łuka
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego szefowie kuchni przywiązują tak dużą wagę do prezencji ich potraw na talerzu? Czasem można odnieść wrażenie, że jest to dla nich ważniejsze niż sam smak dania. Tak, mistrzowie kuchni wiedzą, że „jemy oczami”. To samo wie dobry projektant.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dlaczego konwersja w działaniach online to nie teatr jednego aktora?
Tymoteusz Krawczyk
Dla właścicieli biznesów internetowych najistotniejsze jest dokonanie konwersji na stronie – może być to zakup produktu, wysłanie formularza, dokonanie rezerwacji. Zwykle podczas określania, który kanał (czyli miejsce, skąd pochodzi ruch na stronie) przyniósł konwersję, stosuje się model ostatniego kliknięcia. Skoro więc użytkownik przyszedł do nas np. z wyników bezpłatnych, to te wyniki są miejscem, które skonwertowało. Trzeba jednak pamiętać, że temu kanałowi rzadko można w całości przypisać konwersję. Zjawisko to tłumaczy tzw. modelowanie atrybucji.
Espresso
Spotify nagrało piosenki dla dyrektorów marketingu swoich największych reklamodawców
Zeszyty Ekipy Friza w Lidlu
Ruszył konkurs Poster Play dla projektantów i projektantek grafiki użytkowej
„Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” – STS z nową odsłoną kampanii
ING uczy nastolatków adopcji zwierząt i promuje usługi finansowe skierowane do nich
Answear.com wybiera Havas PR Warsaw
Wojciech Mecwaldowski jako młody mąż, przejęty tata, a właściwie to… pracownik salonu Plusa
Kampania rebrandingowa Plusa, Polsatu i Polsat Box – nowa odsłona
14 edycja Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Bilbordach Art Moves już 3 września
Zdjęcia sportowców z niepełnosprawnościami w kampanii fundacji Kulawa Warszawa
Maffashion i Wojciech Sokół w kampanii Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G
Miko Marczyk i Bartosz Huzarski w kampanii Škody Rok Bezpieczeństwa
Agencja ASAP & ASAP wygrała przetarg na obsługę online marki Hey Clay
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.08.2021
Janina Szwykowska awansowała na stanowisko senior art director w McCann
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
15.09.2021 - 16.09.2021
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.