Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dlaczego konwersja w działaniach online to nie teatr jednego aktora?
Tymoteusz Krawczyk
Dla właścicieli biznesów internetowych najistotniejsze jest dokonanie konwersji na stronie – może być to zakup produktu, wysłanie formularza, dokonanie rezerwacji. Zwykle podczas określania, który kanał (czyli miejsce, skąd pochodzi ruch na stronie) przyniósł konwersję, stosuje się model ostatniego kliknięcia. Skoro więc użytkownik przyszedł do nas np. z wyników bezpłatnych, to te wyniki są miejscem, które skonwertowało. Trzeba jednak pamiętać, że temu kanałowi rzadko można w całości przypisać konwersję. Zjawisko to tłumaczy tzw. modelowanie atrybucji.
BADANIA MARKETINGOWE
Na świecie coraz więcej badań in-house, a w Polsce?
Katarzyna Knothe
Prawie dwa lata pandemii mocno zmieniły rzeczywistość badań konsumenckich. Oczywistym negatywnym skutkiem było czasowe zamrożenie budżetów badawczych. Jednocześnie przyspieszyły niektóre raczkujące dotychczas trendy, jak masowe przenoszenie realizacji badań jakościowych do online’u. Przybywa też projektów badawczych realizowanych in-house. Jak wyraźne jest to zjawisko w Polsce? Czy polscy zleceniodawcy i realizatorzy badań zauważają przejawy globalnych trendów na naszym rynku?
Espresso
Wojciech Mecwaldowski jako młody mąż, przejęty tata, a właściwie to… pracownik salonu Plusa
Fundusz Żubra pomaga kupić grunty Biebrzańskiemu Parkowi Narodowemu
Maskotki z animacji Disneya do zdobycia w akcji lojalnościowej sklepów sieci Lidl
Agencja ASAP & ASAP wygrała przetarg na obsługę online marki Hey Clay
Miko Marczyk i Bartosz Huzarski w kampanii Škody Rok Bezpieczeństwa
Gang Swojaków w Biedronce – kolejna akcja lojalnościowa z maskotkami
Answear.com wybiera Havas PR Warsaw
Personalia
26.08.2021
Marzena Cieślewicz objęła stanowisko people & culture director w V&P Group
26.08.2021
Martin Sun nowym dyrektorem zarządzającym w Huawei Consumer Business Group w Polsce
26.08.2021
Angelika Puczyńska nową account director w agencji Madogz
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
7.02.2024 - 8.02.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
15.09.2021 - 16.09.2021
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail