Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE
Na świecie coraz więcej badań in-house, a w Polsce?
Katarzyna Knothe
Prawie dwa lata pandemii mocno zmieniły rzeczywistość badań konsumenckich. Oczywistym negatywnym skutkiem było czasowe zamrożenie budżetów badawczych. Jednocześnie przyspieszyły niektóre raczkujące dotychczas trendy, jak masowe przenoszenie realizacji badań jakościowych do online’u. Przybywa też projektów badawczych realizowanych in-house. Jak wyraźne jest to zjawisko w Polsce? Czy polscy zleceniodawcy i realizatorzy badań zauważają przejawy globalnych trendów na naszym rynku?
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Cele, KPI i wskaźniki – jak nie pogubić się w gąszczu metryk i wybrać najodpowiedniejsze dla sklepu internetowego?
Krzysztof Nowakowski
Łatwo zgubić się w mnogości wskaźników e-commerce. Samo narzędzie Google Analytics ma ponad 400 wskaźników i wymiarów, które można wykorzystać w raportowaniu i analizie danych. Narzędzia reklamy, jak Google Ads czy Facebook Ads dokładają po kilkadziesiąt kolejnych.
Espresso
Gang Swojaków w Biedronce – kolejna akcja lojalnościowa z maskotkami
Zmieniają się priorytety, wyzwania i strategie specjalistów ds. marketingu – pokazuje badanie Salesforce
New Balance przeprowadził kampanię na TikToku. Przedstawia jej efekty
Nowe koszulki siatkarskiej reprezentacji Polski od marki Adidas
Andrzej Rybiński wraca ze swoim przebojem w kampanii Vision Express
Borys Szyc i Michał Żebrowski w pojedynku na szable w nowym spocie burgerów Maestro z McDonald’s
Dwucyfrowe wzrosty większości mediów na rynku reklamy: internet +23,9%, TV 21,4%, radio 20,2% – odnotowuje Publicis Groupe
Z jakich usług Polacy korzystają przez internet – wyniki badania
Bez względu na dystans, łączą nas geny – nowa kampania Fundacji DKMS
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
25.08.2021
Patrycja Herbowska objęła stanowisko head of analytics practice w Kantarze
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
15.09.2021 - 16.09.2021
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.