Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Skuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składniki
Ewa Ziętek-Maciejczyk, Maciej Kapuściński
Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych. Jednocześnie rośnie udział zakupów w sieci w całości sprzedaży detalicznej w każdym segmencie. Co robić, żeby nie wypaść z tego wyścigu, działając w e-commerce?
BADANIA MARKETINGOWE EMPLOYER BRANDING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA TRENDY
Synchronos – jak lockdowny zresetowały zegary wypalonych konsumentów
Jakub Müller
Pandemia zmieniła sposób, w jaki ludzie postrzegają czas. To z kolei wpłynęło na styl życia, decyzje zakupowe i pracę zawodową. Serwis Trendwatching przedstawił trend, który nazwał synchronos. Resetowanie zegarka i nowe podejście do czasu pojawiało się jednak w różnych badaniach już wcześniej, także w Polsce. Jest po prostu zgodne z wzorcami zachowań w stresujących sytuacjach.
Espresso
Hyundai Ioniq 5 w najnowszej kampanii
Betclic w nowej kampanii pokazuje, że zakładaliśmy się od zarania dziejów
Żabka wylicytowała medal Marii Andrejczyk i pozostawiła go lekkoatletce
Tiger Quest Hunter – loteria Tigera z Xboksami
Ekologiczne wiaty przystankowe i flakon perfum do wielokrotnego napełniania – partnerstwo AMS i L’Oréal
Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Lepiej działać niż omijać temat rakiem”
„Twoim prawem jest wiedzieć” – TVN24 świętuje 20-lecie stacji
Personalia
18.08.2021
Magdalena Michniewska objęła stanowisko senior consultant w StrategyWise
18.08.2021
Jakub Piechowiak prezesem Blue Whale Press
18.08.2021
Piotr Hołownia nowym country digital managerem w Ikei Retail Polska
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail