Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
11.08.2021
Budowanie znanej marki słodyczy – wyzwania rynkowe i komunikacyjne. Przybliża je Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Wedel

Jaka czekolada trafia w gust Japończyków? Czy wkrótce przerzucimy się na kupowanie słodkich przysmaków w internecie? Co sprawdza się w budowaniu dużej marki słodyczy na różnych rynkach – czy miłośnicy czekolady Wedla w każdym kraju działalności firmy znają np. motyw chłopca na zebrze?

O tym wszystkim oraz o znaczeniu historii marki opowiada dyrektor zarządzający firmy Wedel, Maciej Herman
Artykuły
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od złota, poprzez banknoty i bitcoiny, po… attencoin?
Krystyna Malinowska
Uwaga raczej nie będzie następnym realnym środkiem płatniczym, choć można sobie wyobrazić narrację sf, w której, podobnie jak życzliwość w opowiadaniu Pawła Beręsewicza pt. „System”, stałaby się ona walutą. W rzeczywistości uwaga nie będzie rodzajem waluty prawdopodobnie dlatego, że jest trudno mierzalna i nie jest w pełni wymienialna, chociaż...
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiem
Agata Kostrzewa, Jacek Wasilewski
Stoimy nad klifem. Przed sobą widzimy dwie kobiety. Której z nich mamy podać rękę, żeby nie osunąć się w dół? Jedną dobrze znamy, ale nie wiemy, czy ma siłę nas utrzymać. Drugiej dobrze nie znamy, nie ufamy jej i trochę się jej boimy, choć wydaje się, że w niej tkwi siła. Tylko czy nas nie puści? W takiej sytuacji jest teraz marketing, kiedy mowa o używanych w reklamie wizerunkach kobiet.
Espresso
Żabka wylicytowała medal Marii Andrejczyk i pozostawiła go lekkoatletce
Tiger Quest Hunter – loteria Tigera z Xboksami
Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska
Wyższe Szkoły Bankowe startują z nową kampanią
eObuwie.pl rozpoczyna współpracę z PZL – startuje kampania na kilkunastu europejskich rynkach
„Twoim prawem jest wiedzieć” – TVN24 świętuje 20-lecie stacji
Mecwaldowski, Braciak, Karolak i inni w głównym etapie kampanii rebrandingowej marek Grupy Polsat Plus
Wirtualna Polska promuje szczepienia akcją #Zdążysz? Bliscy ofiar pandemii opowiadają swoje historie
Linie lotnicze Delta wysłały prezent trzyletniej dziewczynce, której imię stało się nazwą nowego wariantu koronawirusa
Personalia
17.08.2021
Tomasz Jankowski dołączył do zespołu spółki AB
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail