Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
11.08.2021
Budowanie znanej marki słodyczy – wyzwania rynkowe i komunikacyjne. Przybliża je Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Wedel

Jaka czekolada trafia w gust Japończyków? Czy wkrótce przerzucimy się na kupowanie słodkich przysmaków w internecie? Co sprawdza się w budowaniu dużej marki słodyczy na różnych rynkach – czy miłośnicy czekolady Wedla w każdym kraju działalności firmy znają np. motyw chłopca na zebrze?

O tym wszystkim oraz o znaczeniu historii marki opowiada dyrektor zarządzający firmy Wedel, Maciej Herman
Artykuły
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od złota, poprzez banknoty i bitcoiny, po… attencoin?
Krystyna Malinowska
Uwaga raczej nie będzie następnym realnym środkiem płatniczym, choć można sobie wyobrazić narrację sf, w której, podobnie jak życzliwość w opowiadaniu Pawła Beręsewicza pt. „System”, stałaby się ona walutą. W rzeczywistości uwaga nie będzie rodzajem waluty prawdopodobnie dlatego, że jest trudno mierzalna i nie jest w pełni wymienialna, chociaż...
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiem
Agata Kostrzewa, Jacek Wasilewski
Stoimy nad klifem. Przed sobą widzimy dwie kobiety. Której z nich mamy podać rękę, żeby nie osunąć się w dół? Jedną dobrze znamy, ale nie wiemy, czy ma siłę nas utrzymać. Drugiej dobrze nie znamy, nie ufamy jej i trochę się jej boimy, choć wydaje się, że w niej tkwi siła. Tylko czy nas nie puści? W takiej sytuacji jest teraz marketing, kiedy mowa o używanych w reklamie wizerunkach kobiet.
Espresso
Żabka wylicytowała medal Marii Andrejczyk i pozostawiła go lekkoatletce
Tiger Quest Hunter – loteria Tigera z Xboksami
Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska
Wyższe Szkoły Bankowe startują z nową kampanią
eObuwie.pl rozpoczyna współpracę z PZL – startuje kampania na kilkunastu europejskich rynkach
„Twoim prawem jest wiedzieć” – TVN24 świętuje 20-lecie stacji
Mecwaldowski, Braciak, Karolak i inni w głównym etapie kampanii rebrandingowej marek Grupy Polsat Plus
Wirtualna Polska promuje szczepienia akcją #Zdążysz? Bliscy ofiar pandemii opowiadają swoje historie
Linie lotnicze Delta wysłały prezent trzyletniej dziewczynce, której imię stało się nazwą nowego wariantu koronawirusa
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.08.2021
Tomasz Jankowski dołączył do zespołu spółki AB
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.