Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE EMPLOYER BRANDING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA TRENDY
Synchronos – jak lockdowny zresetowały zegary wypalonych konsumentów
Jakub Müller
Pandemia zmieniła sposób, w jaki ludzie postrzegają czas. To z kolei wpłynęło na styl życia, decyzje zakupowe i pracę zawodową. Serwis Trendwatching przedstawił trend, który nazwał synchronos. Resetowanie zegarka i nowe podejście do czasu pojawiało się jednak w różnych badaniach już wcześniej, także w Polsce. Jest po prostu zgodne z wzorcami zachowań w stresujących sytuacjach.
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiem
Agata Kostrzewa, Jacek Wasilewski
Stoimy nad klifem. Przed sobą widzimy dwie kobiety. Której z nich mamy podać rękę, żeby nie osunąć się w dół? Jedną dobrze znamy, ale nie wiemy, czy ma siłę nas utrzymać. Drugiej dobrze nie znamy, nie ufamy jej i trochę się jej boimy, choć wydaje się, że w niej tkwi siła. Tylko czy nas nie puści? W takiej sytuacji jest teraz marketing, kiedy mowa o używanych w reklamie wizerunkach kobiet.
Espresso
Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał – Tymbark zaprasza do współtworzenia teledysku nowej wersji przeboju
Targi RemaExtra 2021 już w połowie września
Perrier prezentuje butelkę z plastiku z recyklingu enzymatycznego
Wypowiedzi na temat igrzysk olimpijskich odnotowały w internecie ponad miliard wyświetleń – analiza SentiOne
Prince Polo z nową kampanią reklamową „Po prostu doskonałe”
Linie lotnicze Delta wysłały prezent trzyletniej dziewczynce, której imię stało się nazwą nowego wariantu koronawirusa
Subway podniesie standardy w hodowli brojlerów – sukces kampanii na rzecz zwierząt
Torebka ważąca 16 kg – tak Škoda unaocznia zagrożenie niezabezpieczonymi przedmiotami podczas jazdy
Hodak i Kukon w nowej odsłonie Puma Talents
P&G zwiększa wydatki reklamowe oraz inwestuje w „komunikowanie ponadprzeciętności”
Personalia
16.08.2021
Adelajda Truścińska w All Hands Agency
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
25.05.2023 - 26.05.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
15.09.2021 - 17.09.2021
Targi RemaExtra 2021
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail