Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiem
Agata Kostrzewa, Jacek Wasilewski
Stoimy nad klifem. Przed sobą widzimy dwie kobiety. Której z nich mamy podać rękę, żeby nie osunąć się w dół? Jedną dobrze znamy, ale nie wiemy, czy ma siłę nas utrzymać. Drugiej dobrze nie znamy, nie ufamy jej i trochę się jej boimy, choć wydaje się, że w niej tkwi siła. Tylko czy nas nie puści? W takiej sytuacji jest teraz marketing, kiedy mowa o używanych w reklamie wizerunkach kobiet.
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Jak pachnie relaks, a jak przytulność – neuromarketingowy test zapachów
Agnieszka Kuźmicz
Doznania sensoryczne są nieodłącznym elementem naszego życia. Przychodząc na świat, w pierwszej kolejności poznajemy go właśnie dzięki zmysłom takim jak dotyk, smak czy węch. Ciepło skóry opiekuna gwarantuje poczucie bezpieczeństwa. Mleko mamy nie tylko wzmaga apetyt i zaspokaja głód, ale też poprzez smak i zapach wspiera budowanie więzi. Nic dziwnego, że badania sensoryczne zyskały zainteresowanie środowiska neuronauki i są przeprowadzane na coraz większą skalę.
Espresso
P&G zwiększa wydatki reklamowe oraz inwestuje w „komunikowanie ponadprzeciętności”
L’Oréal wkracza głębiej w kanały cyfrowe
Ruszyła globalna kampania reklamowa YouTube Shorts
Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii sieci Neonet
Ludzie – Perseidy. Skoczkowie Red Bulla latali nad Warszawą w podświetlonych kombinezonach
Minimalny koszyk zakupowy w lipcu droższy o 5,99% w skali roku. Badanie ASM Sales Force Agency
15-lecie Trendów Google. Czego szukaliśmy w 2006 r.?
Miasto stołeczne Warszawa wybrało MullenLowe Group do stałej współpracy
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail