Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
11.08.2021
Budowanie znanej marki słodyczy – wyzwania rynkowe i komunikacyjne. Przybliża je Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Wedel

Jaka czekolada trafia w gust Japończyków? Czy wkrótce przerzucimy się na kupowanie słodkich przysmaków w internecie? Co sprawdza się w budowaniu dużej marki słodyczy na różnych rynkach – czy miłośnicy czekolady Wedla w każdym kraju działalności firmy znają np. motyw chłopca na zebrze?

O tym wszystkim oraz o znaczeniu historii marki opowiada dyrektor zarządzający firmy Wedel, Maciej Herman
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Jak pachnie relaks, a jak przytulność – neuromarketingowy test zapachów
Agnieszka Kuźmicz
Doznania sensoryczne są nieodłącznym elementem naszego życia. Przychodząc na świat, w pierwszej kolejności poznajemy go właśnie dzięki zmysłom takim jak dotyk, smak czy węch. Ciepło skóry opiekuna gwarantuje poczucie bezpieczeństwa. Mleko mamy nie tylko wzmaga apetyt i zaspokaja głód, ale też poprzez smak i zapach wspiera budowanie więzi. Nic dziwnego, że badania sensoryczne zyskały zainteresowanie środowiska neuronauki i są przeprowadzane na coraz większą skalę.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARTECH TRENDY
Zuckerberg liczy na nowe Second Life, a NBA ma cyfrowe karty z koszykarzami. Historia kołem się toczy
Mateusz Lubczański
Ostatnie miesiące przyspieszyły przejście na pracę zdalną i podniosły znaczenie internetu. Teraz okazuje się, że ten trend nie zwolni w najbliższych miesiącach. Myślisz, że wyrwiesz się sprzed komputera? Lepiej dowiedz się, co to metaverse i NFT, bo to one mogą zdominować twoją pracę i finanse.
Espresso
Ludzie – Perseidy. Skoczkowie Red Bulla latali nad Warszawą w podświetlonych kombinezonach
Minimalny koszyk zakupowy w lipcu droższy o 5,99% w skali roku. Badanie ASM Sales Force Agency
15-lecie Trendów Google. Czego szukaliśmy w 2006 r.?
Zgłoszenia do kategorii Marketing & Business Solutions w Effie Awards przyjmowane będą do 27 sierpnia
KFC w Hiszpanii udawało Ikeę, by przyciągnąć klientów
Stewardesa na dachu świata w reklamie Emirates
Ruszyła globalna kampania reklamowa YouTube Shorts
Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii sieci Neonet
PTBRiO tworzy Insight Map i zachęca do udziału w badaniu
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.