Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
11.08.2021
Budowanie znanej marki słodyczy – wyzwania rynkowe i komunikacyjne. Przybliża je Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Wedel

Jaka czekolada trafia w gust Japończyków? Czy wkrótce przerzucimy się na kupowanie słodkich przysmaków w internecie? Co sprawdza się w budowaniu dużej marki słodyczy na różnych rynkach – czy miłośnicy czekolady Wedla w każdym kraju działalności firmy znają np. motyw chłopca na zebrze?

O tym wszystkim oraz o znaczeniu historii marki opowiada dyrektor zarządzający firmy Wedel, Maciej Herman
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARTECH TRENDY
Zuckerberg liczy na nowe Second Life, a NBA ma cyfrowe karty z koszykarzami. Historia kołem się toczy
Mateusz Lubczański
Ostatnie miesiące przyspieszyły przejście na pracę zdalną i podniosły znaczenie internetu. Teraz okazuje się, że ten trend nie zwolni w najbliższych miesiącach. Myślisz, że wyrwiesz się sprzed komputera? Lepiej dowiedz się, co to metaverse i NFT, bo to one mogą zdominować twoją pracę i finanse.
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od złota, poprzez banknoty i bitcoiny, po… attencoin?
Krystyna Malinowska
Uwaga raczej nie będzie następnym realnym środkiem płatniczym, choć można sobie wyobrazić narrację sf, w której, podobnie jak życzliwość w opowiadaniu Pawła Beręsewicza pt. „System”, stałaby się ona walutą. W rzeczywistości uwaga nie będzie rodzajem waluty prawdopodobnie dlatego, że jest trudno mierzalna i nie jest w pełni wymienialna, chociaż...
Espresso
KFC w Hiszpanii udawało Ikeę, by przyciągnąć klientów
YouTube Works Awards po raz pierwszy w Polsce. Wszystko, co chcesz wiedzieć o konkursie
Konkurs Art Moves 2021 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
Stanowisko SAR, IAA Polska oraz ZFPR w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji
PTBRiO tworzy Insight Map i zachęca do udziału w badaniu
Ruszyła wypożyczalnia sprzętu sportowego Decathlon Rent
Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, dr Aleksander Poniewierski i TikTok na Golden Marketing Conference w Poznaniu 7–8 września
Stewardesa na dachu świata w reklamie Emirates
Personalia
11.08.2021
Karolina Limanówka nową senior account executive w Walk PR
Wydarzenia
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
18.12.2023 - 19.12.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
14.12.2023 - 15.12.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail