Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
4.08.2021
Efektywny marketing – to znaczy jaki? Wyjaśnia przewodniczący jury Effie Awards 2021, Maciej Herman

Najważniejsze marketingowe KPI pozostają niezmienne, ale zmieniają się kanały komunikacji i narzędzia analityczne. Jest jeszcze kilka istotnych aspektów, którymi marki będą mogły mocno zapunktować w konkursie.

O efektywnym marketingu nie tylko w kontekście Effie rozmawiamy z Maciejem Hermanem, dyrektorem zarządzającym firmy Wedel
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Jak analizować nagrania i heatmapy w badaniu zachowań użytkowników?
Kamila Kotowska
Każdy, kto poważnie inwestuje w przyszłość swojego produktu cyfrowego, korzysta – lub niezwłocznie powinien zacząć – z narzędzi analitycznych umożliwiających obserwację zachowań użytkowników. Analiza behawioralna nie jest egzotyczną nowością, a jednak przedsiębiorcy niejednokrotnie mają problem z odnalezieniem wartości analitycznej swoich obserwacji. Jak więc się do tego zabrać?
BRAND PURPOSE BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING FELIETON INFLUENCER MARKETING
Żeby treść miała znaczenie
Jacek Szlak
Content marketing stał się bardzo szerokim pojęciem. W marketingu to typowe, ale prowadzi niestety do zatracenia walorów poznawczych. Nierzadko idee w marketingu kończą jako nazwy jakichś prostych technik czy narzędzi. Na ich miejsce przychodzą kolejne, osadzone w nowym kontekście. Zanim więc sprowadzimy content marketing do tekstów SEO, spróbujmy uratować w nim to, co najcenniejsze – znaczenie.
Espresso
Akcja Demokracja zainaugurowała kampanię billboardową „Czarnek Out”
„Reklama audio online” w pigułce. Ukazał się poradnik grupy roboczej audio-wideo IAB Polska
Startuje Vein − nowy dom postprodukcyjny. Wśród założycieli Jakub Kaliciński
„Pijesz. Wchodzisz. Toniesz” – kampania Legionowskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego
KFC otwiera tymczasowy hotel z kurczakiem jako motywem przewodnim
Transformacja cyfrowa jednym z priorytetów firm prywatnych w najbliższym roku. Badanie Deloitte
Jeszcze do 5 sierpnia można nominować osoby, które rozwijają odpowiedzialny biznes
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
29.08.2022 - 30.08.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
10.09.2021
semKRK#18
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail