Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pięć wskazówek, które kształtują współczesne myślenie o budowaniu marek, czyli brand new branding
Arkadiusz Łoś
Ten rok wprowadził nas w trzecią dekadę XXI wieku. Koncentrujemy się na efektach pandemii, a umyka nam, jak zmienia się świat i co stanie się z markami w dalszej perspektywie. Najbliższa dekada to okres, w którym czeka nas sporo zmian. Generacja Z wejdzie w dorosłość. Produkty takie jak karty kredytowe, telewizja kablowa czy prasa drukowana na papierze być może odejdą w przeszłość. Samochody elektryczne wreszcie staną się popularne. W którym miejscu będzie wtedy twoja marka?
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS
Social listening – emocje w mediach społecznościowych a kryzys wizerunkowy firmy
Igor Starczak
Kryzys wizerunkowy to dla firmy poważne kłopoty. Gdy się pojawi, może nadszarpnąć jej reputację i wiarygodność, dotknąć finansowo, zachwiać pozycją na rynku, a w skrajnych przypadkach doprowadzić do upadku. W dobie mediów społecznościowych takie kryzysy są powszechne. By się przed nimi ustrzec, warto monitorować swoją komunikację z odbiorcami w social mediach. Jak? Na przykład poprzez analizę emocji.
Espresso
Nocowanie.pl chce wysłać na urlop nad morze oszukaną klientkę konkurencyjnego serwisu
Powstała inteligentna obroża dla psów
Książęce IPA ma muralu zaprojektowanym przez konsumenta
E-commerce i wideo online napędzą w tym roku wzrost globalnych wydatków na reklamę na poziomie 11% – przewiduje Zenith
Coca-Cola skupi się na większych markach w obliczu nadciągającego wariantu Delta Covid-19
Pracownicy sklepów bohaterami kampanii Walmarta i PepsiCo
Wavemaker: aktywizm marek z przewagą zwolenników. Polaków dzieli kwestia wsparcia dla społeczności LGBT
Tesla Energy ma specjalny zespół do śledzenia skarg w social media
Polacy coraz częściej sięgają po kosmetyki ekologiczne. Sprzedaż rośnie skokowo nawet w czasie pandemii – raport GfK
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.07.2021
Nowy zarząd i nowa strategia Pathfindera 23
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.