Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE FELIETON MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Na braku spersonalizowanych reklam stracimy wszyscy
Robert Bednarski
Od marketingu oczekujemy m.in. tego, że poprzez reklamy będzie nam dostarczać trafnie dobrane informacje, które uznamy za przydatne. Choćby takie jak oferta lokalnego sklepu czy promocja na gadżet, którego zakup od dawna chodzi nam po głowie. O korzyściach wynikających ze spersonalizowanych reklam w social media pisze dyrektor Facebooka w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Robert Bednarski.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Czym jest ROAS i jak go wykorzystać, by pracował dla ciebie?
Sławomir Węgliński
Obserwując efekty działań reklamowych, często skupiamy się na osiąganych z nich przychodach. Nie ma jednak nic zaskakującego w tym, że wygenerowanie mniejszego przychodu przy znacznie mniejszym koszcie przekłada się na większy zysk. W związku z tym zwróćmy uwagę również na koszty wygenerowania transakcji.
Espresso
Ben & Jerry’s nie będzie sprzedawać lodów na terenach okupowanych przez Izrael
Lay’s stworzy boiska z paczek po chipsach
Cukiernia Sowa, Allegro i Rossmann.pl najczęściej rekomendowanymi markami w Polsce według YouGov Recommend 2021
Spark Ads – nowy format reklamowy na TikToku
Walter Herz wybrał Publicon do obsługi media relations i wsparcia komunikacji
Twitter wycofuje Fleets
Falafel w ofercie McDonald’s. Promuje go kampania „Chwyć i leć”
Wskaźniki reklam wideo w II kwartale w Polsce w dół, dla reklam display stabilne. Raport „Viewability Benchmarks” firmy Meetrics
PKN Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKOl – pokazuje badanie Pentagon Research
Niedobór talentów największy od 15 lat. 81% polskich pracodawców ma trudności ze znalezieniem nowych pracowników – pokazuje badanie ManpowerGroup
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail