Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Czym jest ROAS i jak go wykorzystać, by pracował dla ciebie?
Sławomir Węgliński
Obserwując efekty działań reklamowych, często skupiamy się na osiąganych z nich przychodach. Nie ma jednak nic zaskakującego w tym, że wygenerowanie mniejszego przychodu przy znacznie mniejszym koszcie przekłada się na większy zysk. W związku z tym zwróćmy uwagę również na koszty wygenerowania transakcji.
BRAND PURPOSE BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING FELIETON INFLUENCER MARKETING
Żeby treść miała znaczenie
Jacek Szlak
Content marketing stał się bardzo szerokim pojęciem. W marketingu to typowe, ale prowadzi niestety do zatracenia walorów poznawczych. Nierzadko idee w marketingu kończą jako nazwy jakichś prostych technik czy narzędzi. Na ich miejsce przychodzą kolejne, osadzone w nowym kontekście. Zanim więc sprowadzimy content marketing do tekstów SEO, spróbujmy uratować w nim to, co najcenniejsze – znaczenie.
Espresso
Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu – pokazało badanie Deloitte Digital, HRK i SKM SAR
Nośniki OOH jako latarnie we francuskiej kampanii HandsAway
Niedobór talentów największy od 15 lat. 81% polskich pracodawców ma trudności ze znalezieniem nowych pracowników – pokazuje badanie ManpowerGroup
Marki i projektanci kończą współpracę z modelką, która nie chce w Polsce „żydostwa i LGBT”
Walter Herz wybrał Publicon do obsługi media relations i wsparcia komunikacji
Magdalena Boczarska ambasadorką linii Acer Swift
Fusion shoppers wyzwaniem dla handlu detalicznego – DS Smith mówi o nowym rodzaju konsumentów
Mural Żabki nielegalny i nie taki eko, jak zapowiadano?
New Balance rozszerza współpracę z Insightland
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.