Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY OBSŁUGA KLIENTA
Czy sprzedaż e-detaliczna ma szanse zastąpić tradycyjną? Podświadome motywy zakupowe konsumentów
Marlena Franciszkiewicz
Ostatni rok wymusił na nas totalną zmianę dotychczasowego życia. Musieliśmy zaadaptować się do nowych, pandemicznych warunków. Paradoksalnie, choć mamy więcej wolnego czasu, towarzyszy temu mniej okazji do spędzenia go poza domem. Mimo że staramy się pracować, studiować i relaksować tak samo jak wcześniej – każda z tych aktywności przybrała obecnie nieco inną formę. Co będzie pod tym względem dalej? Warto próbować to przewidzieć, przeprowadzając badania.
INFLUENCER MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING
Mama w internecie. Jak marki – m.in. te farmaceutyczne – komunikują się z jedną z największych grup docelowych w sieci?
Agnieszka Smerdka
Afrykańskie przysłowie mówi, że do wychowania dziecka potrzebna jest cała wioska. Kiedyś całą wiedzę potrzebną do zajmowania się dzieckiem kobiety otrzymywały od starszych i bardziej doświadczonych kobiet ze swojego otoczenia. Dzisiaj często chcą same doświadczać macierzyństwa na własnych zasadach. Dlatego wiele czytają, poszukują informacji i swoich dróg. W ten trend dobrze wpisują się marki kierowane do mam.
Espresso
Wakacje 2021 po polsku. Badanie Starcomu
Oświadczenie IGRZ w sprawie zmian w ustawie o radiofonii i telewizji
Lody Łukasza Podolskiego w Lidlu
Adidas w Dubaju stworzył billboard, który jest jednocześnie basenem
Ikea z kampanią employer branding „Znaczy więcej”
Ogromna kremówka na otwarcie KFC w Wadowicach
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.07.2021
Teresa Aldea nowym menedżerem ds. zrównoważonego rozwoju w Carlsberg Polska
Oferty pracy

/
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.