Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kraft – z miłością do własnego produktu
Marzena Żurawicka
Semiotyczna analiza zjawisk, nurtów czy zagadnień w kulturze za każdym razem niesie ze sobą obietnicę przygody poznawczej, której efektów nie sposób przewidzieć. Tak też było z kraftem.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SPORTOWY
Wydarzenia sportowe 2.0 – digital marketing w świecie sportu
Agata Kownacka
Budżety przeznaczane na reklamę cyfrową stale rosną, wyprzedzając wartością m.in. reklamę telewizyjną. Możliwości digitalu dostrzega już niemal każda marka, która rozbudowuje strategię poza klasyczną komunikację za pośrednictwem Facebooka. Znakomitą okazją do tego są wielkie imprezy sportowe. Przykłady współpracy UEFA z TikTokiem oraz MKOl z platformą Twitch są świetnym tego potwierdzeniem. Jak więc wykorzystać możliwości, jakie daje digital? Jak robią to najwięksi?
Espresso
Chipotle ukryło darmowe burrito w reklamach podczas turnieju koszykówki
Narodowy Bank Polski aktualizuje logo, hasło i odświeża identyfikację wizualną
Agentka nieruchomości zaprosiła do sprzedawanego domu tiktokerów. Kupiec znalazł się w 2 tygodnie
UOKiK wydał decyzję w sprawie nieprawidłowości w działaniu parkingów przy marketach Aldi i Biedronka
Miniserial o twórcach przestrzeni Trójmiasta w kampanii dewelopera Invest Komfort
Conrado Moreno i Japonka Misake promują Loteriadę, nawiązując do igrzysk w Tokio
Ekologiczny mural Żabki ma pochłonąć smog w centrum Poznania
Na świeżym powietrzu i bez tłumów. Pandemia stworzyła nowy model jedzenia na mieście – pokazuje badanie Deloitte
PiS chce zmian w ustawie o radiofonii i telewizji
Ekipa Friza z własnym rollercoasterem Ekipa Light Explorers w parku rozrywki Energylandia
Adidas chce przełamywać tabu o sporcie w trakcie menstruacji
Heinz ogłosił walkę o równość bułek i parówek
Ekstraklasa zachęca do szczepienia się przeciw Covid-19
Fani Volkswagena w kampanii reklamowej marki
Wyniki badania Mediapanel za czerwiec 2021
96 proc. Polaków śledzi w social media przynajmniej jednego influencera. Badanie IQS
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
7.09.2021 - 8.09.2021
Golden Marketing Conference
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.