Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Organizacja data-driven: przewodnik dla przedsiębiorców
Kamila Kotowska
Firmy opierające działalność na danych mają 23-krotnie większe szanse na pozyskanie klientów – te dane McKinsey Global Institute robią wrażenie. Takie firmy mają też 6 razy większe prawdopodobieństwo zatrzymania klienta i aż 19-krotnie większe prawdopodobieństwo przynoszenia zysków. Bycie data-driven ma swoje zalety, ale jak zacząć podążać tą drogą ku lepszej biznesowej przyszłości? Oto krótki przewodnik dla przedsiębiorców, którzy chcą podjąć to wyzwanie.
MEDIA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Disney+ w Polsce wciąż pod znakiem zapytania. Netflix z zadyszką
Mateusz Lubczański
Wystartował tuż przed główną falą pandemii, miał w zanadrzu naprawdę mocne tytuły, zgarnął masę subskrybentów, ale nie po drodze mu do Polski. Disney+ według rozmaitych plotek ma pojawić się w naszym kraju jeszcze w tym roku. Fani domagają się tego coraz głośniej, a centrala milczy.
Espresso
Coca-Cola zmniejszy zawartość cukru w napojach o kolejne 10% do 2025 r.
Letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”
„Ściany płucami miast” – w Zduńskiej Woli powstał pierwszy ekologiczny mural Strefy Energii
Ruszyły zgłoszenia do IAB Mixx Awards
Zabawka reklamowana na Tajwanie jako przyjazna dzieciom rapuje po polsku o kokainie
Lęki kierowców jak z horrorów w kampanii Volkswagena
Lego zaprezentowało prototyp klocków z plastiku z recyklingu
Carrefour wchodzi do świata „Fortnite”
Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania Starcomu
Zwycięzcy 8. edycji konkursu Papaya Young Directors
Grzegorz Krychowiak wchodzi w biznes z kosmetykami naturalnymi dla mężczyzn
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail