Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Organizacja data-driven: przewodnik dla przedsiębiorców
Kamila Kotowska
Firmy opierające działalność na danych mają 23-krotnie większe szanse na pozyskanie klientów – te dane McKinsey Global Institute robią wrażenie. Takie firmy mają też 6 razy większe prawdopodobieństwo zatrzymania klienta i aż 19-krotnie większe prawdopodobieństwo przynoszenia zysków. Bycie data-driven ma swoje zalety, ale jak zacząć podążać tą drogą ku lepszej biznesowej przyszłości? Oto krótki przewodnik dla przedsiębiorców, którzy chcą podjąć to wyzwanie.
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Red Bull, walkman, rower, czyli dlaczego coś, co nie powinno działać, jednak zadziałało
Jakub Müller
Podstawową funkcją marketingu jest tworzenie nowej wartości, której nikt wcześniej nie odkrył. Jak ważna jest ta funkcja, pokazują przykłady wielu nowych marek. Napojów energetycznych, rowerów czy odtwarzacza do słuchania oper w samolocie. Gdy powstawały, wydawały się dziwaczne albo wręcz głupie. A jednak zadziałały, a Red Bull stworzył nawet unikalny model biznesowy.
Espresso
Pinterest zakazał reklam związanych z odchudzaniem
Zabawka reklamowana na Tajwanie jako przyjazna dzieciom rapuje po polsku o kokainie
Lęki kierowców jak z horrorów w kampanii Volkswagena
InPost z Makro Polska testuje platformę dostaw żywności InPost Fresh
„Z buntu najlepsze” – Doctor Brew z kampanią relaunchową
Grzegorz Krychowiak wchodzi w biznes z kosmetykami naturalnymi dla mężczyzn
DIMAQ Uni: do końca lipca można zgłaszać najlepsze prace dyplomowe z e-marketingu
Mural z Anną Bilińską na Smolnej w Warszawie
Caroline Wozniacki ambasadorką Advantage Hers w kampanii dotyczącej reumatoidalnego zapalenia stawów
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
5.07.2021
Mariola Kucharska dyrektorem e-commerce w Ringier Axel Springer Polska
5.07.2021
Chris Jansen nowym dyrektorem generalnym grupy Kantar
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.