Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Red Bull, walkman, rower, czyli dlaczego coś, co nie powinno działać, jednak zadziałało
Jakub Müller
Podstawową funkcją marketingu jest tworzenie nowej wartości, której nikt wcześniej nie odkrył. Jak ważna jest ta funkcja, pokazują przykłady wielu nowych marek. Napojów energetycznych, rowerów czy odtwarzacza do słuchania oper w samolocie. Gdy powstawały, wydawały się dziwaczne albo wręcz głupie. A jednak zadziałały, a Red Bull stworzył nawet unikalny model biznesowy.
BRAND PURPOSE CSR ESG EMPLOYER BRANDING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nowoczesność to nie digital
Paweł Antkowiak
Od zawsze młodzi ludzie chcieli żyć i pracować w nowoczesnym świecie. Dzisiejszy świat zwraca się ku innowacjom, aplikacjom, rozwiązaniom technologicznym, które zmieniają rynek. Czy to oznacza, że budowanie nowoczesnej agencji reklamowej polega tylko na wdrażaniu nowych technologii?
Espresso
Pinterest zakazał reklam związanych z odchudzaniem
„Z buntu najlepsze” – Doctor Brew z kampanią relaunchową
Kto, kiedy i ile wpłaca na zrzutki online? Wyniki badania
Królowa Okazji w kampanii Kauflandu
62 mln filmów usuniętych z TikToka w skali globalnej. Platforma publikuje raport egzekwowania zasad społeczności
Caroline Wozniacki ambasadorką Advantage Hers w kampanii dotyczącej reumatoidalnego zapalenia stawów
Audi w Danii testowało targetowanie reklam bez cookies
Wystartowała kampania promocyjno-informacyjna Loterii Narodowego Programu Szczepień
Sklep dla Sprawy z artykułami o przekazie antydyskryminacyjnym i równościowym
Personalia
2.07.2021
Dominik Wójcik head of AI & machine learning solutions w GroupM
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail