Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE CSR ESG EMPLOYER BRANDING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nowoczesność to nie digital
Paweł Antkowiak
Od zawsze młodzi ludzie chcieli żyć i pracować w nowoczesnym świecie. Dzisiejszy świat zwraca się ku innowacjom, aplikacjom, rozwiązaniom technologicznym, które zmieniają rynek. Czy to oznacza, że budowanie nowoczesnej agencji reklamowej polega tylko na wdrażaniu nowych technologii?
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SPORTOWY
Wydarzenia sportowe 2.0 – digital marketing w świecie sportu
Agata Kownacka
Budżety przeznaczane na reklamę cyfrową stale rosną, wyprzedzając wartością m.in. reklamę telewizyjną. Możliwości digitalu dostrzega już niemal każda marka, która rozbudowuje strategię poza klasyczną komunikację za pośrednictwem Facebooka. Znakomitą okazją do tego są wielkie imprezy sportowe. Przykłady współpracy UEFA z TikTokiem oraz MKOl z platformą Twitch są świetnym tego potwierdzeniem. Jak więc wykorzystać możliwości, jakie daje digital? Jak robią to najwięksi?
Espresso
PepsiCo poszerza ofertę zdrowszych przekąsek i napojów
62 mln filmów usuniętych z TikToka w skali globalnej. Platforma publikuje raport egzekwowania zasad społeczności
Targi Packaging Innovations startują z podcastami
De’Longhi wybrała Mediaplus do obsługi w Internecie
Wielka Brytania zakaże emisji reklam niezdrowego jedzenia przed godziną 21:00
Sprite w Stanach Zjednoczonych przygotował serię hip-hopowych koncertów Live from the Label
TikTok wprowadza możliwość nagrywania dłuższych filmów
„Efektywność jest piękna” – ruszyła kampania Effie Awards Poland 2021
Deklaracja banków w sprawie standardu prostego języka
Wydarzenia
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail