Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING
Jak użytkownicy Instagrama przedstawiają autentyczność – co mówią o tym publikowane przez nich zdjęcia?
Krzysztof Domeradzki, Krzysztof Polak
Badanie, które chcemy dzisiaj opisać, miało odpowiedzieć na stosunkowo proste pytanie badawcze: „Jak wygląda autentyczność oczami użytkowników Instagrama?”. Zebrany materiał był jednak bardzo obszerny – ponad 10 tys. zdjęć. W jego uporządkowaniu według znaczeń i sensów pomogły narzędzia semiotyki wizualnej.
INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Awatary tak samo wiarygodne, jak realni celebryci. Co to oznacza dla marek?
Akademia Leona Koźmińskiego
Komputerowe animacje, takie jak Miquela, Blawko czy Shudu, gromadzą setki tysięcy obserwujących na Instagramie. Zarabiają nawet milion dolarów za post, choć są jedynie wirtualnymi postaciami. Pomimo sztucznej natury wzbudzają zaufanie użytkowników, a to, co robią, wygląda atrakcyjnie i profesjonalnie. Badaczki z Akademii Leona Koźmińskiego mówią, że fikcyjne postacie mogą dziś oddziaływać na tłumy – także marketingowo.
Espresso
Dzień Ojca i córki. Chatbot od Your Kaya ma pomóc w trudnych rozmowach o dojrzewaniu
Dentsu zmniejszy liczbę podróży lotniczych pracowników o 65%, by zmniejszyć ślad węglowy
Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek
Optymizm gospodarczy winduje wartości marek do rekordowych poziomów. Amazon, Apple i Google najcenniejszymi markami świata w badaniu Kantar BrandZ 2021
Aktywistki zamiast aniołków Victoria’s Secret
Kolacja z Chicken Boxem jak wybuch wulkanu w kampanii McDonald’s
Rower zamiast autobusu. Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu
Tymbark na AGH
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko właścicielowi sieci Kaufland
Personalia
22.06.2021
Damian Rezner dołącza do zarządu Screen Network
Oferty pracy

/
Wydarzenia
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
15.05.2023 - 16.05.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
16.09.2021 - 17.09.2021
XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail