Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPORTOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Cristiano Ronaldo i Coca-Cola: nic się nie stało
Jakub Müller
„Pojedynek Cristiano Ronaldo i butelek coca-coli trwał zaledwie kilka sekund. Produkt nie miał w niej szans”. Takie newsy dużo mówią o świecie, w którym informacje pędzą wielką autostradą przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Dlatego możliwe konsekwencje dla marki Coca-Cola są przeceniane.
CSR ESG MARKETING SPORTOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie teraz
Mateusz Brzeźniak
Dwa sportowe lata z rzędu i cztery wielkie imprezy w ciągu kilkunastu miesięcy to nie tylko gratka dla fanów, ale i nieoceniony potencjał dla biznesu. Marketingowa sytuacja podbramkowa, której grzechem byłoby nie wykorzystać. Dlaczego? Ponieważ za włączeniem sportu do komunikacji marek przemawiają nie tylko jego atrybuty i wartości, ale też konkretne liczby.
Espresso
Ronaldo odsunął coca-colę, Pogba – heinekena. Piłkarze demonstrują niechęć wobec produktów na konferencjach prasowych
Szczęśliwe kury od Lubelli gwiazdami YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za maj 2021
Polacy boją się włamania na konto na Facebooku. Wyniki badania
UOKiK chce zakazu sprzedaży wyrobów medycznych poza lokalem firmy
Netflix uruchomił sklep z gadżetami z seriali
Męskie Granie w nowej formule, z limitem biletów dla niezaszczepionych i płatnością wyłącznie Blikiem
KitKat w wersji wegańskiej wkrótce w Polsce
Coś ciepłego to więcej niż posiłek – kampania dania na ciepło Lubelli
YouTube zakazuje reklam związanych z hazardem, alkoholem, lekami i polityką w formacie masthead
Personalia
16.06.2021
Jordi Esquinas objął stanowisko dyrektora ds. działalności komercyjnej w Ikei Retail Polska
16.06.2021
Dorota Bubka nową creative director w GoldenSubmarine
Oferty pracy

/
Wydarzenia
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail